MIDO 2025: Εξελιγμένα Ψηφιακά Εργαλεία για μια Όλο και Πιο Συνδεδεμένη Εμπειρία
Η MIDO είναι έτοιμη να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία χάρη στη βελτίωση των ψηφιακών της εργαλείων. Με έμφαση στην προσβασιμότητα, τη διαδραστικότητα και την καινοτομία, οι νέες λειτουργίες θα παρέχουν κρίσιμη υποστήριξη στους εκθέτες και τους επισκέπτες, απλοποιώντας κάθε πτυχή της συμμετοχής στην έκθεση.
Μια ακόμη πιο αποδοτική εφαρμογή
Η εφαρμογή MIDO, που εκτιμήθηκε ιδιαίτερα για τη λειτουργικότητά της το 2024, έχει βελτιωθεί με αναβαθμίσεις που σχεδιάστηκαν για να διευκολύνουν τη διαχείριση των δραστηριοτήτων στην έκθεση και να επιτρέψουν τη συνέχιση της δικτύωσης και μετά τη λήξη της. Οι νέες υλοποιήσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη στοχεύουν στην αύξηση της αξιοπιστίας. Οι εκθέτες θα μπορούν να καταγράφουν τους επισκέπτες των περιπτέρων τους σκανάροντας τον QR κωδικό στην κάρτα εισόδου του επισκέπτη. Η λίστα των επισκεπτών θα είναι διαθέσιμη μέσω της εφαρμογής και στην ιδιωτική B2B περιοχή της ιστοσελίδας. Οι επισκέπτες μπορούν να χρησιμοποιούν την εφαρμογή για να παρακολουθούν τις επισκέψεις τους, να αποθηκεύουν τα αγαπημένα τους περίπτερα, να προσθέτουν φωτογραφίες και σχόλια, και να συνδέονται άμεσα με τους εκθέτες. Η είσοδος των επισκεπτών θα λειτουργεί ως εργαλείο ψηφιακής αλληλεπίδρασης, κάνοντας την εμπειρία πιο ομαλή και οργανωμένη.
Προσβασιμότητα και αποκλειστικό περιεχόμενο στην πύλη MIDO
Η επίσημη ιστοσελίδα mido.com έχει βελτιστοποιηθεί για να διασφαλίζει αποκλειστική πλοήγηση, με ειδικές λειτουργίες για χρήστες με κινητικές και γνωστικές αναπηρίες. Στις ιδιωτικές περιοχές, οι εκθέτες και οι επισκέπτες θα βρουν αποκλειστικό περιεχόμενο, όπως βίντεο, παρουσιάσεις, βιβλία και δελτία τύπου. Συγκεκριμένα, οι εκθέτες θα έχουν πρόσβαση σε ψηφιακά εργαλεία που υποστηρίζουν κάθε φάση της έκθεσης, όπως απευθείας πρόσβαση στις υπηρεσίες της Fieramilano, δυνατότητα λήψης του επίσημου media kit MIDO 2025 για τη δημιουργία δελτίου τύπου και περιεχομένου κοινωνικών μέσων, δημοσίευση καινοτομιών που θα παρουσιαστούν στην έκθεση μέσω ειδικής φόρμας και άλλα.
Κοινωνικά Δίκτυα: μια βιτρίνα για τις καινοτομίες των εκθετών
Μέσω της αλληλεπίδρασης στο κανάλι Instagram @mido_exhibition, οι εκθέτες θα έχουν την ευκαιρία να διευρύνουν την προβολή τους. Περιεχόμενο που τηρεί τις εκδοτικές οδηγίες μπορεί να αναδημοσιευτεί στους 38.500 ακόλουθους της σελίδας (μέχρι τον Νοέμβριο του 2024). Με αυτές τις υλοποιήσεις, το MIDO 2025 στοχεύει να κάνει κάθε συμμετοχή μια ασύγκριτη εμπειρία, μετατρέποντας την ψηφιακή δέσμευση σε πραγματικό μοχλό δικτύωσης και επαγγελματικής ανάπτυξης.
The Vision Stage: MIDO ανακοινώνει τη μετονομασία της ιστορικής περιοχής Otticlub
Το The Vision Stage: αυτό είναι το νέο όνομα της περιοχής που φιλοξενεί τα workshops, τα σεμινάρια, τα συνέδρια, τις εκδηλώσεις και τις στρογγυλές τράπεζες της MIDO. Η μετονομασία του σηματοδοτεί μια νέα φάση εξέλιξης και ανάπτυξης, και αποτελεί σημείο-κλειδί για τη διαφοροποίηση της θέσης του, με στόχο να αντικατοπτρίζει την επέκταση των δραστηριοτήτων του και να τονίζει την ουσία αυτού του χώρου ως έναν τόπο διαλόγου και ανακάλυψης.
Οι ρίζες: από το “Health and Innovation” στο Otticlub
Η ιστορία του Otticlub ξεκινά το 2011, με τη δημιουργία του “Health and Innovation”, ενός χώρου για τη διεξαγωγή εργαστηρίων και συνεδρίων που αφορούσαν εταιρείες στον τομέα των φακών, υπό την υποστήριξη του ANFAO. Το 2012, η διεθνοποίηση του MIDO και η ανάγκη εμπλοκής των Ιταλών επισκεπτών οδήγησαν στη δημιουργία μιας νέας περιοχής με κύρια στόχευση τους Ιταλούς οπτικούς: έτσι γεννήθηκε το Otticlub. Με μεγαλύτερη χωρητικότητα και την προσθήκη ενός lounge για δικτύωση, το Otticlub έγινε γρήγορα ένα κέντρο για όλους τους επισκέπτες, τα επαγγελματικά περιοδικά και τις ενώσεις, φιλοξενώντας εκπαιδευτικές εκδηλώσεις και συνεχείς εκπαιδευτικές δράσεις.
Μεταμόρφωση της περιοχής και μετατροπή της σε The Vision Stage
Στα επόμενα χρόνια, το Otticlub συνέχισε να εξελίσσεται, μετατρεπόμενο σε έναν αυθεντικό πολυδιάστατο χώρο ιδεών, διαφοροποιώντας το κοινό του και συμπεριλαμβάνοντας όλο και περισσότερους εκθέτες και ενδιαφερόμενους. Τα θέματα έγιναν ολοένα και πιο ποικιλόμορφα και ευρεία, με ιατρικά προσανατολισμένες εκδηλώσεις (μυωπία, πρεσβυωπία, αμβλυωπία, προστασία των ματιών, νανοτεχνολογίες, φακοί επαφής, προοδευτικοί φακοί, ο ρόλος του ελέγχου στην πρόληψη οπτικών αναπηριών και συζητήσεις για τις πιο καινοτόμες ιατρικές τεχνολογίες και θεραπείες), εις βάθος αναλύσεις των τάσεων της αγοράς και της κατανάλωσης, τεχνικές σχεδιασμού και πώλησης. Με την πάροδο των ετών, πολλοί υψηλού προφίλ μη-κλαδικοί προσκεκλημένοι διαφοροποίησαν το πρόγραμμα: Barbara Serra, Massimo Bottura, Albert Watson, Paolo Ferrarini, Antonio Mancinelli, Ernst Knam, Ico Migliore, Chiara Tagliaferri, Diego Dalla Palma, Nick Cerioni και πολλοί άλλοι. Για το 2025, υπάρχει σαφής ανάγκη να τονιστεί και να επικυρωθεί η σημαντική αλλαγή αυτής της περιοχής που οδήγησε στη μετονομασία της. Το Otticlub θα μεταμορφωθεί σε The Vision Stage στην επόμενη έκδοση της MIDO.
Το ημερολόγιο του 2025 και οι επικείμενες καινοτομίες
Η επόμενη έκδοση θα περιλαμβάνει ένα γεμάτο πρόγραμμα εκδηλώσεων, σχεδιασμένο να προσφέρει στους συμμετέχοντες πολλές ευκαιρίες για επαγγελματική εξέλιξη και προσωπική ανάπτυξη. Θέματα όπως η ψηφιοποίηση, η καινοτομία, η κοινωνική ευθύνη, το Made in Italy, η βιωσιμότητα, η ενδυνάμωση των γυναικών και οι τάσεις της αγοράς θα βρίσκονται στο επίκεντρο των σεμιναρίων και εργαστηρίων, με στόχο την παροχή πολύτιμων πόρων στους επαγγελματίες. Το πλήρες πρόγραμμα των εκδηλώσεων θα είναι σύντομα διαθέσιμο στον ιστότοπο www.mido.com, με περιεχόμενο προσβάσιμο μόνο σε όσους εγγραφούν στην ειδική ενότητα και στα μέλη του ANFAO. Όλες οι διαλέξεις και οι συναντήσεις θα είναι διαθέσιμες για προβολή καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους στην ιδιωτική περιοχή του ιστότοπου.
Γιατί The Vision Stage;
Το “Stage” αναφέρεται στη θεατρική σκηνή, τον χώρο όπου οι καινοτομίες και οι ιδέες παίρνουν μορφή και μοιράζονται με το κοινό. Το “Vision” δεν είναι μόνο το κύριο θέμα της έκθεσης, αλλά πάνω απ’ όλα ένας προσανατολισμένος προς το μέλλον φόρος τιμής – μια οπτική που κοιτάζει το μέλλον των γυαλιών, αγκαλιάζοντας θέματα όπως η καινοτομία, η βιωσιμότητα και το Made in Italy. Το “The” προσδίδει έναν πιο αυθεντικό τόνο, υπογραμμίζοντας τον ρόλο της ως κεντρικής σκηνής που, στη MIDO, βρίσκει τη φυσική της θέση ως ο αναμφισβήτητος ηγέτης του κλάδου.