Η Design Eyewear Group επεκτείνεται με έξι γαλλικά brands

Η Design Eyewear Group ανακοινώνει την εξαγορά έξι brands οπτικών από τη γαλλική εταιρεία KNCO. Η εξαγορά περιλαμβάνει δύο ιδιόκτητα brands για ενήλικες – Francois Pinton και Karavan – δύο ιδιόκτητα brands για παιδιά – Karavan Kids και Kaliboo – καθώς και τα παιδικά brands με άδεια χρήσης Jacadi και Catimini.

Η KNCO αποτελεί εδώ και καιρό έναν ισχυρό παίκτη, ειδικά στην αγορά οπτικών της Γαλλίας, εστιάζοντας τόσο σε ιδιόκτητα brands για ενήλικες με ισχυρή γαλλική κληρονομιά, όσο και αποτελώντας έναν από τους βασικούς παίκτες στο τμήμα παιδικών σκελετών. Με την επιλεκτική εξαγορά των έξι brands και βασικών περιουσιακών στοιχείων, η Design Eyewear Group ενισχύει την παρουσία της στη Γαλλία, μία από τις σημαντικότερες αγορές οπτικών στην Ευρώπη, εισερχόμενη παράλληλα σε μια νέα κατηγορία προϊόντων, την οποία η εταιρεία αναμένει να επεκτείνει και σε άλλες βασικές αγορές.

Παιδικά οπτικά: μια νέα στρατηγική κατηγορία
Αυτή η εξαγορά σηματοδοτεί το πρώτο βήμα της Design Eyewear Group στα παιδικά οπτικά. Οι σκελετοί για παιδιά αντιμετωπίζουν μοναδικές απαιτήσεις: πρέπει να είναι ανθεκτικοί, ασφαλείς και άνετοι, ενώ παράλληλα να έχουν ελκυστικό στυλ. Η KNCO είναι ηγέτης αγοράς σε αυτό το τμήμα, κατέχοντας μια βασική θέση στη Γαλλία, καθιστώντας την προσθήκη των Karavan Kids, Kaliboo, Jacadi και Catimini μια φυσική συμπλήρωση του χαρτοφυλακίου της.

Συνέχεια και στρατηγική ανάπτυξη
«Αυτό είναι ένα ακόμη σημαντικό βήμα στο ταξίδι μας», λέει ο Lars Flyvholm, CEO της Design Eyewear Group. «Μετά την εξαγορά της MENRAD τον Ιούνιο και τις συμφωνίες αδειοδότησης με τις Jaguar, JOOP!, Bogner και Morgan, αυτή η νέα προσθήκη μας παρέχει ακόμη ευρύτερη βάση για ανάπτυξη. Επεκτεινόμαστε όχι μόνο γεωγραφικά αλλά και σε νέα τμήματα, όπως τα παιδικά οπτικά, όπου βλέπουμε μεγάλη δυναμική. Τα brands της KNCO εντάσσονται φυσικά στο χαρτοφυλάκιό μας, συμπληρώνοντας τις υπάρχουσες δυνάμεις μας στον σχεδιασμό, την τεχνική αρτιότητα και τη διεθνή διανομή.»

Περίπου 15 υπάλληλοι της KNCO θα ενταχθούν στη Design Eyewear Group. Αυτό περιλαμβάνει τέσσερις έμπειρους σχεδιαστές και product managers που θα συνεχίσουν την ανάπτυξη των brands, καθώς και τους πωλητές και την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών που γνωρίζουν σε βάθος τους πελάτες και το χαρτοφυλάκιο προϊόντων.

Προοπτικές
Με αυτήν την εξαγορά, η Design Eyewear Group υπογραμμίζει τη δέσμευσή της για μακροπρόθεσμη ανάπτυξη μέσω επιλεγμένων brands που συνδυάζουν ισχυρή ταυτότητα με δυναμικό στην αγορά. Προσθέτοντας τόσο καθιερωμένα brands για ενήλικες όσο και ιδιαίτερα δημοφιλείς παιδικές σειρές, η Design Eyewear Group δημιουργεί ένα ακόμη πιο ποικιλόμορφο χαρτοφυλάκιο που αντανακλά τις ανάγκες των σημερινών καταναλωτών οπτικών.

Η Design Eyewear Group θα αναλάβει τα brands από τις 11 Οκτωβρίου 2025.

Share with your friends
Tags:
Eye Magazine
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.