Σε λιγότερες από δυο εβδομάδες, η MIDO 2025 θα ανοίξει τις πύλες της στο Fiera Milano Rho για να υποδεχθεί περισσότερους από 1.200 εκθέτες από 50+ χώρες, όπως Ιταλία, Γερμανία, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, ΗΠΑ, Ιαπωνία, Χονγκ Κονγκ και Νότια Κορέα, καθώς και Ινδία, Αυστραλία, Νότια Αφρική, Καναδά, Βραζιλία και Ουκρανία.
Σε σύγκριση με την προηγούμενη διοργάνωση, οι οργανωτές διαμόρφωσαν περίπου 1.000 επιπλέον τετραγωνικά μέτρα στα 7 περίπτερα του Fiera Milano Rho, ώστε να διασφαλίσουν ότι όλοι θα έχουν τον απαραίτητο χώρο για να παρουσιάσουν τις συλλογές και τις καινοτομίες τους με τον καλύτερο τρόπο.
Συγκεκριμένα, το περίπτερο 6 έχει επεκταθεί για να φιλοξενήσει τις περιοχές Academy, Start-Up και MIDO Tech, καθώς και μια νέα εγκατάσταση εμπνευσμένη από το πράσινο, που αντικατοπτρίζει το χαρακτηριστικό στυλ των παραδοσιακών ιταλικών χωριών. Τα περίπτερα 2 και 4, που είναι αφιερωμένα στο Design και το Design Tech, απέκτησαν επίσης περισσότερο χώρο για καινοτομίες και πρωτοπορία. Άλλα περίπτερα ανακαινίστηκαν με νέες εγκαταστάσεις και διαρρύθμιση: το περίπτερο 1, με τη Fashion District, «αυτοκρατορία» της μόδας και της πολυτέλειας, όπου η κεντρική πλατεία θα
φιλοξενήσει την τελετή απονομής των MIDO Awards (το Σάββατο 8 Φεβρουαρίου στις 5 μ.μ.).
Το περίπτερο 3 επικεντρώνεται στους φακούς, από την τεχνολογία έως την καινοτομία. Τα περίπτερα 5 και 7 φιλοξενούν το FAiR EAST, παρουσιάζοντας μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις από την ασιατική επιχειρηματική σκηνή. Πλήρως ανανεωμένος, συμπεριλαμβανομένου του ονόματός του, είναι ο The Vision Stage, χώρος συνάντησης για επαγγελματίες, καινοτόμους και οραματιστές της οπτικής βιομηχανίας. Εκεί θα προσφέρεται ένα πλούσιο πρόγραμμα συνεδρίων, πάνελ και εργαστηρίων που καλύπτουν θέματα από τις παγκόσμιες τάσεις και το Made in Italy, έως τη βιωσιμότητα και τις τεχνολογικές καινοτομίες.
Μεταξύ των πιο σημαντικών εκδηλώσεων, το Σάββατο 8 Φεβρουαρίου, περιλαμβάνονται δύο συναντήσεις με θέμα τις τάσεις: στις 11 π.μ., η δημοσιογράφος Alessandra Albarello θα μιλήσει για τις Τάσεις του 2025, ενώ στις 12 μ.μ., η σχεδιάστρια χρωμάτων Francesca Valan θα πραγματοποιήσει μια
συνεδρία με θέμα «Οι νέες διαστάσεις του χρώματος». Στη συνέχεια, στη 1:30 μ.μ., θα γίνει συνέντευξη Τύπου με την παρουσίαση του «The Lens of Time», ενός έργου της ANFAO που γιορτάζει τη σύνδεση μεταξύ καινοτομίας και παράδοσης, με αποκλειστική έκθεση στο ιστορικό Palazzo Flangini στη Βενετία. Στις 4 μ.μ., η κεντρική αίθουσα θα φιλοξενήσει την εκδήλωση «Σπάζοντας Οπτικά Εμπόδια: Γυναίκες που Κατέκτησαν την Επιτυχία», μια επίκαιρη εκδήλωση που διοργανώνεται από την Optical Women’s Association (OWA) και υποστηρίζεται από τη MIDO, με θέμα τις συνεισφορές των γυναικών στη βιομηχανία οπτικών.
Πολλές εκδηλώσεις είναι προγραμματισμένες για την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου, ξεκινώντας με μια συνάντηση στις 11 π.μ. με τίτλο «OOPS, I said it again», σχετικά με τη Διαφορετικότητα, την Ισότητα και την Ενσωμάτωση, που διοργανώνεται από την ANFAO. Επίτιμος καλεσμένος είναι ο ηθοποιός και συγγραφέας Paolo Ruffini, ο οποίος θα μας καθοδηγήσει στον κόσμο της περιεκτικής γλώσσας με χιούμορ και αλληλεπίδραση. Στη 1 μ.μ., η WGSN, παγκόσμιος ηγέτης στην ανάλυση τάσεων, θα παρουσιάσει το «Future Consumer 2026», μια ανάλυση των τεσσάρων καταναλωτικών προφίλ που θα καθορίσουν το 2026. Στις 3 μ.μ., η εκδήλωση «Αθλητισμός και Όραση: η σημασία της οπτικής υγείας στον αθλητισμό», που προωθείται από την Επιτροπή Φροντίδας Όρασης, θα φέρει στη MIDO έναν ακόμα εξέχοντα καλεσμένο: τον πρώην ποδοσφαιριστή Alessandro (Billy) Costacurta, ο οποίος θα μιλήσει για τον ρόλο της όρασης στον αθλητισμό.
Μεταξύ των πιο αναμενόμενων στιγμών, την Κυριακή στις 4 μ.μ., είναι η παρουσίαση των δεδομένων έρευνας αγοράς από το Optical Monitor, που αναπτύχθηκε από την GFK για τη MIDO. Αυτή η εκδήλωση προσφέρει μια αποκλειστική ματιά στις τάσεις των καταναλωτών στις βασικές αγορές οπτικών (Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία και Ηνωμένες Πολιτείες), παρέχοντας πληροφορίες κρίσιμες για την κατανόηση των παγκόσμιων αναγκών της αγοράς και τον σχεδιασμό επιτυχημένων στρατηγικών. Οι εκδηλώσεις της Κυριακής στο Vision Stage θα ολοκληρωθούν στις 5 μ.μ. με τη συνεδρία «Κοινό Όραμα: έργα και προοπτικές για την ενσωμάτωση μεταξύ των οπτικών και ιατρικών περιοχών», που διοργανώνεται από τη Fabiano Gruppo Editoriale σε συνεργασία με την ANFAO, την Ομάδα Φακών ANFAO, τη Federottica και τη MIDO. Στόχος της συνάντησης είναι η προώθηση συνεχούς διαλόγου μεταξύ των παραγόντων της αλυσίδας εφοδιασμού οπτικών και της ιατρικής-οφθαλμολογικής περιοχής, με προοπτική το μέλλον, διατηρώντας παράλληλα σεβασμό για τους αντίστοιχους επαγγελματικούς ρόλους.
Τη Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου, ξεχωρίζει το ραντεβού των 11 π.μ. που διοργανώνεται από την ANFAO με θέμα τη Βιωσιμότητα, με την Anna Zandanel, η οποία θα αναλύσει τον ρόλο των κριτηρίων ESG στη βιομηχανία οπτικών. Στις 12 μ.μ., θα γίνει παρουσίαση του «STEPIC Innovations 2026» σχετικά με τις 12 τάσεις που θα μεταμορφώσουν τον κόσμο το 2026 όσον αφορά την κοινωνία, την τεχνολογία, το περιβάλλον, την πολιτική, τη βιομηχανία και τη δημιουργικότητα, που έχει παραχθεί από την WGSN.
Όλες οι εκδηλώσεις που προωθούνται από την ANFAO θα παρουσιαστούν και θα συντονιστούν από τη Marialuisa Pezzali, συγγραφέα και παρουσιάστρια του «Essere e Avere», του περιοδικού του Radio24 για την κατανάλωση και τις τελευταίες τάσεις.
Η Vision Stage θα φιλοξενήσει επίσης παρουσιάσεις και συνέδρια επιμελημένα από κορυφαίες εταιρείες, εκδότες και επαγγελματικούς φορείς. Αυτές οι συναντήσεις θα παρέχουν στους επαγγελματίες του κλάδου μια πλήρη και λεπτομερή εικόνα για τις καινοτομίες, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες στη βιομηχανία των οπτικών.
Το πλήρες πρόγραμμα είναι διαθέσιμο από σήμερα στον ιστότοπο του MIDO: https://www.mido.com/en/.
Η MIDO πραγματοποιείται στο Fiera Milano Rho, Strada Statale del Sempione 28, από το Σάββατο 8 έως τη Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου, με ώρες λειτουργίας: Σάββατο και Κυριακή από τις 9 π.μ. έως τις 7 μ.μ., και Δευτέρα από τις 9 π.μ. έως τις 6 μ.μ.
Για διαπίστευση στη MIDO, πρέπει να συμπληρώσετε τη φόρμα στον ιστότοπο, στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.mido.com/en/entry-pass. Οι δημοσιογράφοι μπορούν να εγγραφούν εδώ: https://www.mido.com/en/press-registration.
Για να ενημερώνεστε πάντα σχετικά με τα νέα της MIDO, επισκεφθείτε τον ιστότοπο https://www.mido.com/en/ και τους επίσημους κοινωνικούς λογαριασμούς: Instagram
@mido_exhibition, Facebook @MIDOExhibition, X @MIDOExhibition, και LinkedIn MIDO.