MIDO 2025 – Ξεκίνησαν οι εγγραφές & οι υποψηφιότητες για τα βραβεία!
Η MIDO, η κορυφαία διεθνής έκθεση οπτικών, επιστρέφει από τις 8 έως τις 10 Φεβρουαρίου στο Fiera Milano Rho, καλωσορίζοντας επισκέπτες από όλο τον κόσμο—πέρυσι προσέλκυσε πάνω από 40.000 επισκέπτες από 160 χώρες! Για να εγγραφείτε, συμπληρώστε τη φόρμα σε αυτόν τον σύνδεσμο: https://www.mido.com/en/entry-pass. Οι δημοσιογράφοι μπορούν να εγγραφούν εδώ: https://www.mido.com/en/press-registration.
ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ
Ξεκίνησαν οι υποψηφιότητες για τα βραβεία που αφιερώνει η MIDO κάθε χρόνο σε οπτικούς και εκθέτες:
Καλύτερο Κατάστημα, CSE Award και Stand Up For Green
Μέχρι τις 8 Ιανουαρίου, οπτικοί από όλο τον κόσμο μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή για το ιστορικό Βραβείο Καλύτερου Καταστήματος, που φέτος φτάνει στη 10η του έκδοση. Το διακεκριμένο αυτό βραβείο, το οποίο απονέμεται από το MIDO για το καλύτερο οπτικό κέντρο σε διεθνές επίπεδο, χωρίζεται στις κατηγορίες Σχεδιασμού και Καινοτομίας. Μια διεθνής κριτική επιτροπή από ειδικούς στον σχεδιασμό και το λιανικό εμπόριο, διευθυντές, δημιουργικούς διευθυντές και δημοσιογράφους θα επιβραβεύσει το οπτικό κέντρο που διακρίνεται για την καλύτερη εμπειρία αγορών, την ατμόσφαιρα, την επίπλωση, τα ασυνήθιστα υλικά ή τη διάταξη του καταστήματος (για την κατηγορία
Σχεδιασμού) ή για την ψηφιακή και παραδοσιακή επικοινωνία, την αλληλεπίδραση, τις παροχές υπηρεσιών προς τους πελάτες και την ιστορία του με ανθρώπινη και συναισθηματική διάσταση (για την κατηγορία Καινοτομίας). Πέρυσι, το βραβείο απονεμήθηκε στο ελβετικό οπτικό κέντρο LENETA – Concept Store Optique της Anaïs Murith για την κατηγορία Σχεδιασμού, το οποίο συνδυάζει ομορφιά, ρετρό γοητεία, σύγχρονη αισθητική και υπεύθυνες πωλήσεις. Στην κατηγορία Καινοτομίας, το βραβείο απονεμήθηκε στο πορτογαλικό Ótica Maxivisão του Vitor Martins για την ισχυρή κοινωνική του δέσμευση μέσω αποστολών αλληλεγγύης σε πέντε χώρες και για την ευαισθησία του στην προστασία του περιβάλλοντος.
Μέχρι τις 13 Δεκεμβρίου, οι εκθέτες της MIDO 2025 μπορούν να υποβάλουν αίτηση για το CSE Award – Certified Sustainable Eyewear, που δημιουργήθηκε από τη MIDO με την ANFAO και την Certottica, αξιολογώντας τη βιωσιμότητα στον κλάδο των οπτικών σε διεθνές επίπεδο. Γυαλιά ηλίου, ένας σκελετός ή μια θήκη μπορούν να υποβληθούν: μια έγκυρη κριτική επιτροπή θα αξιολογήσει τα προϊόντα με κριτήρια όπως ανακύκλωση υλικών, μείωση της κατανάλωσης και βελτίωση της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Τέλος, μέχρι τις 15 Ιανουαρίου 2025, οι εκθέτες της MIDO μπορούν να υποβάλουν αίτηση για το βραβείο Stand Up For Green, που τιμά τον πιο βιώσιμο εκθεσιακό χώρο όσον αφορά την περιβαλλοντική επίδραση και τη χρήση υλικών.
Για να υποβάλετε αίτηση για όλα τα βραβεία, συμπληρώστε τις online φόρμες στην ενότητα “Awards”; στον ιστότοπο https://www.mido.com/en/
Η ΝΕΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑ “REFOCUSING ON HUMANS”
Η επικοινωνιακή καμπάνια της MIDO 2025 αναδεικνύει την επείγουσα ανάγκη που ήδη γίνεται αισθητή στην κοινωνία: να επαναφέρουμε τους ανθρώπους στο προσκήνιο και να γιορτάσουμε την αξία της ανθρώπινης δημιουργικότητας.
Η καμπάνια δημιουργήθηκε από τον διάσημο φωτογράφο Uli Weber και την καλλιτεχνική διεύθυνση του Max Galli σε συνεργασία με το Mixer Group.
“Φαντάστηκα μια ιδέα ομορφιάς που μπορεί να προέλθει από τη γνώση και το υλικό που μόνο η «καρδιά» και τα «χέρια» των αληθινών τεχνιτών μπορούν να μεταδώσουν” σχολιάζει ο Max Galli. “Ένα μήνυμα που να απομακρύνεται από την τεχνητότητα της σύγχρονης πραγματικότητας και να τοποθετεί τον άνθρωπο στο επίκεντρο”.
Στην καμπάνια “Refocusing on Humans”, ο Weber χρησιμοποίησε σώματα για να δημιουργήσει ανθρώπινα γλυπτά που υποδηλώνουν τον κόσμο των οπτικών, όπου τα χέρια «πλαισιώνουν» τα μάτια των μοντέλων, εστιάζοντας εκ νέου τα βλέμματα, σε μια συνεχή ανταλλαγή μεταξύ θεατή και αντικειμένου. Το συνημμένο δεύτερο θέμα αποτελεί μέρος της διαπολιτισμικής και εξελιγμένης καμπάνιας που θα αναπτυχθεί τους επόμενους μήνες και θα διανεμηθεί παγκοσμίως.
Για να ενημερώνεστε για τα νέα, επισκεφθείτε τον ιστότοπο https://www.mido.com/en/ και τα επίσημα κοινωνικά κανάλια https://linktr.ee/MIDO_Exhibition.