MIDO.COM: Η νέα ιστοσελίδα της εμπορικής έκθεσης προωθεί την προσβασιμότητα και την ενσωμάτωση

Η MIDO είναι μπροστά από την εποχή της και εφαρμόζει τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές λύσεις στον ιστότοπό της, για τη βελτίωση και τη διευκόλυνση της εμπειρίας όλων των χρηστών, χωρίς διακρίσεις.

Ο νέος ιστότοπος της διεθνούς εμπορικής έκθεσης οπτικών που θα πραγματοποιηθεί στο Fiera Milano Rho από τις 3 έως τις 5 Φεβρουαρίου 2024 είναι πλέον πραγματικότητα. Δεν είναι απλώς μια γραφική αναδιαμόρφωση, αλλά μια ουσιαστική αλλαγή, με στόχο τη διασφάλιση της ψηφιακής προσβασιμότητας, την ενθάρρυνση της συμμετοχής των χρηστών και την αποφυγή κάθε είδους διακρίσεων. Σε αυτόν τον τομέα, όπως και σε πολλούς άλλους, η MIDO είναι μπροστά από την εποχή της και καινοτομεί και στην ιστοσελίδα της: https://www.mido.com/en/

Και αυτό συμβαίνει σχεδόν δύο χρόνια νωρίτερα από την υποχρεωτική ενσωμάτωση της ευρωπαϊκής νομοθεσίας, με τον Ευρωπαϊκό Νόμο για την Προσβασιμότητα, που ξεκινά και επιβάλλει ψηφιακή προσβασιμότητα από τον Ιούνιο του 2025.

Η δημιουργία της νέας ιστοσελίδας, ενός εργαλείου διαθέσιμο σε όλους τους
ενδιαφερόμενους στην εμπορική έκθεση γυαλιών, αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα για την MIDO στην ευαισθητοποίηση των φορέων του κλάδου σε θέματα ψηφιακής προσβασιμότητας και ένταξης, η οποία θα συνεχίσει με περαιτέρω τεχνολογικές εξελίξεις, προωθώντας κοινή χρήση και διάδοση.

Οι λέξεις κλειδιά του layout είναι «Less is more»: ένα ουσιαστικό σχέδιο στις γραμμές, κομψό και προσιτό, που ανατέθηκε για άλλη μια φορά στον δημιουργικό διευθυντή της MIDO, Max Galli, σε συνεργασία με το Mixer Group. Ένα λεπτό γράμμα, μεγαλύτερο, που δεν τρομάζει. Ένας ιστότοπος με προσοχή στη λεπτομέρεια, που δημιουργήθηκε για να διευκολύνει τη χρηστικότητα και να παρέχει όλες τις βασικές πληροφορίες με διαισθητικό και γρήγορο τρόπο στις πρώτες οθόνες.

Από τεχνική άποψη, η ανάπτυξη και η υλοποίηση της οποίας έχουν ανατεθεί στο Alea.pro, ο νέος ιστότοπος εστιάζει στην εμπειρία του χρήστη για να εξασφαλίσει ρευστή, προσβάσιμη και απρόσκοπτη πλοήγηση για κάθε επισκέπτη, σύμφωνα με τις Οδηγίες Προσβασιμότητας Περιεχομένου Ιστού 2.2 . Χάρη στην Τεχνητή Νοημοσύνη, για παράδειγμα, οι χρήστες με κινητικές και γνωστικές αναπηρίες όπως τύφλωση, χαμηλή όραση, αχρωματοψία, δυσλεξία, επιληψία, ΔΕΠΥ κ.λπ., (ακόμα και προσωρινές αναπηρίες μετά από ατυχήματα, για παράδειγμα) θα αντιμετωπίσουν μια βελτιστοποιημένη εμπειρία.

Ως εκ τούτου, ο ιστότοπος προσφέρει στον χρήστη πάνω από 100 λειτουργίες – κατόπιν συγκεκριμένου αιτήματος – για να προσαρμόσει και να προσαρμόσει την εμπειρία περιήγησης σύμφωνα με τις ανάγκες του, όπως σύνθεση ομιλίας, λεξικό και προτάσεις, μεγέθυνση και απόσταση κειμένου, χρωματική αντίθεση κ.λπ. εφαρμογή γραμματοσειράς σχεδιασμένης ειδικά για δυσλεξικούς χρήστες, η οποία βελτιώνει την αναγνωσιμότητα των κειμένων.

Στο ρόλο της ως παγκόσμιος ηγέτης μεταξύ των εμπορικών εκθέσεων αφιερωμένων στα γυαλιά και στις μεγάλες ετήσιες εκδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα στην Ιταλία, η MIDO δεν μπορεί παρά να κοιτάζει μπροστά, εφαρμόζοντας λύσεις και κάνοντας φουτουριστικές και προηγμένες επιλογές, για να προτείνει στους ενδιαφερόμενους φορείς της όχι μόνο τις καινοτομίες της παρόν, αλλά να είμαστε μπροστά από την εποχή γνωρίζοντας πώς να διαβάζουμε και να ερμηνεύουμε τις μελλοντικές εξελίξεις.

Share with your friends
Tags: