MIDO: «ΣΦΑΙΡΕΣ – ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΩΝ ΓΥΑΛΙΩΝ»

Οι εγγραφές για επισκέπτες ανοίγουν στα τέλη Σεπτεμβρίου 2023

Η MIDO είναι το σημείο όπου συναντάται ο κόσμος των οπτικών, όπου εμφανίζεται ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει η βιομηχανία όσον αφορά τις τάσεις, την καινοτομία, το σχεδιασμό, τη βιωσιμότητα και τη δημιουργικότητα, σε ένα περιβάλλον όπου γίνονται συμφωνίες και κλείνονται πωλήσεις.

Από τα τέλη Σεπτεμβρίου, οι επισκέπτες μπορούν να εγγραφούν στη MIDO στο σύνδεσμο https://www.mido.com/en/entry-pass για την επερχόμενη έκδοση που θα πραγματοποιηθεί στο Fiera Milano Rho από 3 έως 5 Φεβρουαρίου 2024.

H MIDO οδηγεί σταθερά, όπως αναμενόταν, το κύμα των νέων τάσεων, και σε αυτή τη νέα έκδοση του 2024 και παρουσιάζει τις «ΣΦΑΙΡΕΣ», τη νέα διαφημιστική της καμπάνια που δημιουργήθηκε με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, συνδυάζοντας την ανθρώπινη δημιουργικότητα με την καινοτόμο δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης, και γίνεται η πρώτη εμπορική έκθεση που θα στηρίξει την επικοινωνία της σε αυτή τη τεχνολογία.

Όπως προτείνει ο Πρόεδρος Giovanni Vitaloni «Η MIDO άλλαξε την παραδοσιακή έννοια των εμπορικών εκθέσεων, μετατρέποντας τον εαυτό της σε ένα πραγματικά παγκόσμιο γεγονός, όσον αφορά τα εκθέματα και τα δρώμενα καθώς επίσης επενδύει και στον τομέα της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης (όπως οι συναντήσεις του Otticlub, που είναι διαθέσιμες on line όλο το χρόνο). Έχει σταθερά εμπιστοσύνη στην τεχνολογική και ψηφιακή καινοτομία και ήταν μία από τις πρώτες εκθέσεις στον κόσμο που ανέπτυξε εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας μια διαφημιστική καμπάνια. Σήμερα, χαιρετίζουμε την ευκαιρία που μας προσφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη να εξερευνήσουμε τα νέα σύνορα της οπτικής επικοινωνίας, γνωρίζοντας πολύ καλά τον βαθμό στον οποίο η ανθρώπινη δημιουργικότητα είναι αναντικατάστατη και ότι η κατανόηση των νέων τεχνολογιών σημαίνει να γνωρίζουμε πώς να τις διαχειριζόμαστε έξυπνα».
Ο ισχυρισμός που επιλέχθηκε για την καμπάνια είναι «The Eyewear Universe», που παρουσιάζεται γραφικά μέσα από σφαίρες που διαμορφώνουν τις εικόνες και αποτελούν μέρος ενός νέου σύμπαντος. Πλανήτες διαφορετικών μεγεθών και χρωμάτων δημιουργούν το σκηνικό για προσωπικότητες εμβληματικού στυλ, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός φανταστικού κόσμου: των γυαλιών.
Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η δημιουργική διεύθυνση είναι του σχεδιαστή και καλλιτέχνη Max Galli, σε συνεργασία με το Mixer Group. Διαπολιτισμικά και εξελιγμένα, οι “Spheres” θα εμφανιστούν παγκοσμίως σε έντυπη μορφή και στο διαδίκτυο και θα αναπτυχθούν γύρω από περισσότερα από ένα θέματα, τα οποία θα αποκαλυφθούν τους επόμενους μήνες.

Πέρα από την τεχνολογική και ψηφιακή ψυχή της, η MIDO, ως σημαντικό διεθνές γεγονός, αισθάνεται επίσης πολύ υψηλή ευθύνη όσον αφορά τις επιπτώσεις της στο περιβάλλον. Για αυτό, είναι ιδιαίτερα ευαίσθητο σε όλες εκείνες τις δραστηριότητες που μπορούν να μειώσουν τις συνέπειες που μπορεί να έχει η υλοποίηση μιας τόσο μεγάλης εκδήλωσης στο περιβάλλον και την κοινότητα. Η προσπάθεια περιορισμού αυτού του αντίκτυπου δεν είναι μόνο ευκαιρία αλλά και καθήκον, όπως ακριβώς εναπόκειται στον διοργανωτή να αυξήσει την ευαισθητοποίηση των εκθετών, των προμηθευτών και των επισκεπτών και να τους μετατρέψει σε πρεσβευτές βιωσιμότητας. Για αυτούς τους λόγους, η MIDO αποφάσισε να προβεί σε διάφορες ενέργειες που δεν σχετίζονται μόνο με την ίδια την έκθεση, αλλά επίσης ενδιαφέρονται ευρύτερα για την ελαχιστοποίηση των συνεπειών του γεγονότος, εμπλέκοντας τους ενδιαφερόμενους φορείς, ολόκληρη την ομάδα και τους συνεργάτες να μοιραστούν την πορεία προς το ISO 20121:2012 certification, που πιστοποιεί τη βιώσιμη διαχείριση μεγάλων εκδηλώσεων.

Σας περιμένουμε όλους, για να μοιραστούμε αυτήν την υπέροχη νέα έκδοση του MIDO 2024!

Για να είστε πάντα ενημερωμένοι για τα νέα της MIDO, επισκεφτείτε τον ιστότοπο www.mido.com και τα επίσημα κοινωνικά κανάλια Instagram (@mido_exhibition), Facebook (@MIDOExhibition), Twitter (@MIDOExhibition) και Linkedin.

Share with your friends