Eyewear Summit #1

KΥΡΙΑΚΗ 26 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020
ΑΘΗΝΑ, ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ CROWNE PLAZA

Open your eyes

Το EyewearSummit διοργανώνεται από το περιοδικό Eye magazine, ως ένα εξειδικευμένο μονοήμερο γεγονός και έχει ως στόχο να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο αποφασίζουν να αγοράσουν οι καταναλωτές.

Γράφει o Δημήτρης Βέργας,
Neurosales Practitioner, Behavioural Economist ΒA, MSc, MPS.

Οι σημερινοί καταναλωτές τα θέλουν όλα: εύκολες αγορές, απεριόριστη επιλογή, αξεπέραστη άνεση, εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και αναμφισβήτητη αξία.
Το ζητούν από τα εμπορικά σήματα (Brands) τα οποία αγοράζουν, αλλά και από τα οπτικά καταστήματα και τους ειδικούς της όρασης που εμπιστεύονται. Οι κανόνες της συμπεριφοράς του καταναλωτή έχουν αλλάξει και οι οπτικοί, ιδιοκτήτες και εργαζόμενοι στα καταστήματα πρέπει να “ξεκλειδώσουν” τα νέα δεδομένα. Ταυτόχρονα, η ανάπτυξη της τεχνολογίας προσφέρει “έξυπνα” εργαλεία και τεχνικές που δίνουν λύσεις.

Στην ημερίδα θα διερευνήσουμε τις κύριες προτεραιότητες των καταναλωτών, προσδιορίζοντας στρατηγικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.

Τί είναι οι νευροπωλήσεις;

Η εφαρμογή των επιστημονικών αρχών της νευροφυσιολογίας, της επιστήμης που ασχολείται με τον ανθρώπινο εγκέφαλο, στις πωλήσεις και στην εξυπηρέτηση πελατών.

Τα τελευταία έτη, η επιστήμη της νευροψυχολογίας, έχοντας στη διάθεσή της μηχανήματα μελέτης του εγκεφάλου μας, έχει αποκωδικοποιήσει και αποκαλύψει κάποιες από τις άπειρες και περίπλοκες λειτουργίες του μυαλού μας βοηθώντας μας να κατανοήσουμε καλύτερα τον κόσμο τον οποίο βιώνουμε. Όπως για παράδειγμα ακόμα και το οικονομικό μοντέλο που επικρατούσε βασιζόταν στο αξίωμα ότι οι άνθρωποι συμπεριφέρονται με έναν προβλέψιμο, λογικό τρόπο. Όμως, έχει γίνει πλέον αντιληπτή η τεράστια επιρροή που ασκούν τα συναισθήματά μας πάνω σε κάθε απόφαση που λαμβάνουμε. Έχει πλέον αναπτυχθεί από τα εγκυρότερα Πανεπιστήμια του κόσμου, ο κλάδος της νευρο-οικονομίας (neuro-economics), η μελέτη δηλαδή του τρόπου με τον οποίο ο εγκέφαλός μας λαμβάνει οικονομικές αποφάσεις.
Υπάρχουν εκτεταμένες μελέτες στον τρόπο με τον οποίο τα συναισθήματα όπως η γεναιοδωρία, η απληστία, ο φόβος και η ευζωϊα.

Τα νέα αυτά δεδομένα, τις περισσότερες φορές, καταρρίπτουν πολλά από τα υφιστάμενα «αξιώματα» και πρακτικές της καθημερινότητάς μας και κατ’ επέκταση και των πολλών πρακτικών που χρησιμοποιούσαν οι επιχειρήσεις στην προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών τους. Αρκεί να θυμηθούμε τις περίφημες ταμπέλες «ΜΗΝ ΑΓΓΙΖΕΤΕ» που υπήρχαν σε πάρα πολλά καταστήματα, που όπως αποδεικνύεται σήμερα, ήταν καταστροφικές για τις πωλήσεις των προϊόντων.

Οι πωλήσεις και η εξυπηρέτηση πελατών, επηρεάζoνται σφόδρα από τις αρχές λειτουργίας του εγκεφάλου.

Νευροπωλήσεις στον κλάδο των οπτικών

Κατα τη διάρκεια του ΕyewearSummit θα πραγματοποιηθεί σεμινάριο πωλήσεων με βάση την επιστήμη της νευροφυσιολογίας (neuroscience in business) προσαρμοσμένο στον κλάδο των οπτικών.

Στόχοι του προγράμματος είναι:
  • Άμεση αύξηση του τζίρου του καταστήματος
  • Επίτευξη συμπληρωματικών πωλήσεων-upsales
  • Αύξηση της διατηρησιμότητας των πελατών
  • Χτίσιμο σχέσεων με τους πελάτες
  • Δόμηση παρουσίασης και κλεισίματος

Αφορά: όσους εμπλέκονται στις πωλήσεις και στην εξυπηρέτηση πελατών για περισσότερο απο 1 έτος.

Ενότητες:

Ενότητα Α: ΝΕΥΡΟΠΩΛΗΣΕΙΣ

  • H Νευροεπιστήμη στις πωλήσεις
  • Η βιολογία των Αγορών
  • Συμπληρωματικές Πωλήσεις
  • Μαγνητικός Μέσος όρος
  • Οι Κατοπτρικοί Νευρώνες στις πωλήσεις
  • Πουλώντας με ΟΛΕΣ τις αισθήσεις
  • Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία
  • Καθορισμός Τιμών (Neuropricing)
  • Παρουσίαση προϊόντων / Υπηρεσιών
  • Σύνδρομα Νευροπωλήσεων
  • Υπερθετικές εκφράσεις, Μηνύματα κοινωνικής επιρροής, Μηνύματα ενίσχυσης της αγοράς
  • Πώληση των “ακριβών” προϊόντων
  • Neuroprocess
  • Υποδοχή πελατών, Διάγνωση, Παρουσίαση, Αποχαιρετισμός/αποχώρηση, πώληση της επόμενης φοράς, Follow Up


Ενότητα Β: ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

  • Πρώτα η πώληση και μετά η διαπραγμάτευση
  • Στόχος, Όρια και Αρχικές Θέσεις στη διαπραγμάτευση της πώλησης
  • Ανταλλαγή

"Μυστικός" πελάτης

Οι τρόποι προσέγγισης του καταναλωτή είναι γνωστοί αλλά η διατήρησή τους είναι μια άλλη ιστορία.
Στο Εyewear Summit εξετάζουμε τον τρόπο με τον οποίο τα καταστήματα οπτικών πρέπει να κοιτάξουν εσωτερικά και να κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίο η οργάνωσή τους μπορεί να χρησιμοποιήσει τα μηνύματα και τα δεδομένα των πελατών τους για να ανακαλύψουν τον εαυτό τους. Μπορείτε να διαβάζετε για τις τάσεις, αλλά το κατάστημά σας είναι έτοιμο για αυτές;
Πάρτε μέρος σε ένα ταξίδι εξερεύνησης και αυτογνωσίας.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

Με τη συμμετοχή σας στο Eyewear Summit κι εφόσον το επιθυμείτε θα λάβετε εξειδικευμένη πληροφόρηση και αξιολόγηση των παρεχομένων υπηρεσιών του καταστήματός σας. Το αποτέλεσμα της αξιολόγησης θα σας δωθεί κατά την διάρκεια του σεμιναρίου μαζί με προτάσεις βελτίωσης για κάθε κριτήριο σε κλειστό φάκελο.

Η διαδικασία αξιολόγησης έχει ως εξής:
Ένας εκπαιδευμένος ‘μυστικός’ πελάτης θα επισκεφθεί το κατάστημά σας και θα διενεργήσει αξιολόγηση στα παρακάτω κριτήρια.

Κριτήρια Αξιολόγησης:

  • Βιτρίνα
  • Εξωτερικός χώρος
  • Είσοδος
  • Υποδοχή
  • Διάγνωση αναγκών
  • Προτάσεις προϊόντων
  • Αποτελεσματικότητα πώλησης
  • Χτισιμο σχέσης
  • Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία
  • Οσμή/καθαριότητα
  • Κατάσταση προϊόντων
  • Συμπληρωματική πώληση
  • Αποχαιρετισμός
  • Follow Up

Με μια ματιά:

Που και Πότε θα Πραγματοποιηθεί;

Το πρώτο EyewearSummit θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο CROWNE PLAZA, Μιχαλακοπούλου 50, στην Αθήνα, την Kυριακή 26 Απριλίου 2020. Η διάρκεια της ημερίδας θα είναι 6 ώρες.

Σε ποιούς απευθύνεται;

Απευθύνεται σε όλους τους οπτικούς, ιδιοκτήτες και εργαζόμενους σε οπτικά καταστημάτα αλλά και σε στελέχη πωλήσεων και marketing των επιχειρήσεων εισαγωγής, παραγωγής και διακίνησης οπτικών ειδών.

Θα λάβω βεβαίωση συμμετοχής;

Ναι. Όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαιώσεις συμμετοχής και εκπαιδευτικό υλικό (υλικό που θα παρουσιαστεί, επιλεγμένα άρθρα καθώς και προτεινόμενα link για περαιτέρω πληροφόρηση)

Ποιό είναι το Κόστος Συμμετοχής;

Το κόστος συμμετοχής στην ημερίδα είναι 135 ευρώ το άτομο
Η Συμμετοχή στο πρόγραμμα “Μυστικός πελάτης” που περιλαμβάνει Αξιολόγηση των πωλήσεων του Καταστήματος είναι 99€/κατάστημα

Υπάρχει Δυνατότητα Χορηγίας;

Ναι! Θα υπάρξουν 4 χορηγοί, με κόστος €500 ανά Χορηγό.

Η χορηγία περιλαμβάνει:

• Τη συμμετοχή 2 ατόμων στην ημερίδα
• Τοποθέτηση ενός λογοτύπου του κάθε χορηγού σε κάθε επικοινωνία και επικοινωνιακό υλικό
• Τοποθέτηση Διαφημιστικού Roll Up, 1 για κάθε χορηγό εντός της αίθουσας
• Τοποθέτηση ενός τραπεζιού που θα σας παρέχει η διοργάνωση στο Φουαγιέ της αίθουσας με δυνατότητα δειγματισμού.

Πώς μπορώ να δηλώσω συμμετοχή;

Στο eyewearsummit.eyemagazine.gr.
Για οποιαδήποτε απορία ή επιπλέον πληροφορία:
τηλ: 2114021758, e-mail: [email protected]

Δημήτρης Βέργας
Neurosales Practitioner, Behavioural Economist ΒA, MSc, MPS. Έχει εργαστεί στον τομέα των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης πελατών για περισσότερα απο 20 χρόνια με Ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις όπως WINBANK, ALPHA BANK, X-TREME STORES, VOLTERRA, MERCEDES BENZ HELLAS, COSMOCAR, EUROMEDICA, SARAKAKIS, ELOUNDA RESIDENCE, ΟΜΙΛΟΣ ΑΚΜΗ, FIAT GROUP, AB ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΙΚΡΟΓΕΥΜΑΤΑ, EVEREST, GOODY’S

Share with your friends
Tags:
Previous Post

Γιάννης Τσεκλένης

Next Post

Keep an Eye on Italian Design