Η MIDO ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ «THE EYEWEAR UNIVERSE»

Η Διεθνής Έκθεση MIDO είναι ένα βήμα μπροστά και η πρώτη στον κλάδο των εκθέσεων η οποία εξερευνά τις δυνατότητες ενός εργαλείου που μεταμορφώνει τον κόσμο της διαφήμισης.

Η MIDO, που θα πραγματοποιηθεί στο Fiera Milano Rho από τις 3 έως τις 5 Φεβρουαρίου 2024, εγκαινιάζει τη νέα παγκόσμια καμπάνια επικοινωνίας: «THE EYEWEAR UNIVERSE», που δημιουργήθηκε συνδυάζοντας την ανθρώπινη δημιουργικότητα με την καινοτόμο δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης, την πρώτη εκστρατεία εμπορικής έκθεσης που θα αναπτυχθεί με αυτή την τεχνολογία.
«Η MIDO οδήγησε με συνέπεια, και συχνά περίμενε, το κύμα των νέων τάσεων, όχι μόνο στη βιομηχανία γυαλιών», δήλωσε ο πρόεδρος της MIDO, Τζιοβάνι Βιταλόνι. «Άλλαξε την παραδοσιακή έννοια των εμπορικών εκθέσεων, μεταμορφώνοντας τον εαυτό της σε ένα πραγματικά παγκόσμιο γεγονός, όσον αφορά τα εκθέματα και τα δρώμενα γύρω τους, καθώς και στον τομέα της συνεχούς εκπαίδευσης (όπως οι συναντήσεις Otticlub, διαθέσιμες όλο το χρόνο στο διαδίκτυο). Έχει σταθερά εμπιστοσύνη στην τεχνολογική και ψηφιακή καινοτομία και ήταν μία από τις πρώτες εκθέσεις στον κόσμο που ανέπτυξε μια εφαρμογή που θα χρησιμοποιηθεί στην έκθεση και θα χρησιμοποιήσει την επαυξημένη πραγματικότητα σε μια διαφημιστική καμπάνια. Σήμερα, χαιρετίζουμε την ευκαιρία που μας προσφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη να εξερευνήσουμε τα νέα σύνορα της οπτικής επικοινωνίας, γνωρίζοντας πολύ καλά τον βαθμό στον οποίο η ανθρώπινη δημιουργικότητα είναι αναντικατάστατη και ότι η κατανόηση των νέων τεχνολογιών σημαίνει να γνωρίζουμε πώς να τις διαχειριζόμαστε έξυπνα».

Ο ισχυρισμός που επιλέχθηκε για την καμπάνια είναι «The Eyewear Universe», που παρουσιάζεται γραφικά μέσα από σφαίρες που διαμορφώνουν τις εικόνες και αποτελούν μέρος ενός νέου σύμπαντος. Πλανήτες διαφορετικών μεγεθών και χρωμάτων δημιουργούν το σκηνικό για προσωπικότητες εμβληματικού στυλ, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός φανταστικού κόσμου: Αυτού των γυαλιών.

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η δημιουργική ιδέα είναι του σχεδιαστή και καλλιτέχνη Max Galli, σε συνεργασία με το Mixer Group. «Αυτή η καμπάνια είναι ένα σημείο καμπής στον τομέα της διαφήμισης», παρατήρησε ο Max Galli, Creative Director. «Εργαλεία όπως η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνουν τη δημιουργική δυναμική και τη δυναμική της παραγωγής, αλλά η ανθρώπινη δημιουργικότητα, περισσότερο από ποτέ, γίνεται όλο και πιο πολύτιμο ταλέντο. Μια δυνατή ιδέα, η ικανότητα να διακρίνει κανείς την ομορφιά μιας εικόνας σε σύγκριση με μια άλλη είναι ικανότητες που εξακολουθούν να κάνουν τη διαφορά. Δημιουργήσαμε την καμπάνια παρέχοντας στην τεχνητή νοημοσύνη όλα τα στοιχεία που θα χρειαζόταν – χωρίς τη συμβολή μας, δεν θα ήταν δυνατό να δημιουργηθεί κάτι παρόμοιο».

Διαπολιτισμικό και εκλεπτυσμένο, το “The Eyewear Universe” θα εμφανιστεί παγκοσμίως σε έντυπη μορφή και στο διαδίκτυο και θα αναπτυχθεί γύρω από περισσότερα από ένα θέματα, τα οποία θα αποκαλυφθούν τους επόμενους μήνες.

Για να είστε πάντα ενημερωμένοι για τα νέα της MIDO, επισκεφτείτε τον ιστότοπο www.mido.com και τα επίσημα κοινωνικά κανάλια Instagram (@mido_exhibition), Facebook (@MIDOExhibition), Twitter (@MIDOExhibition) και LinkedIn.

MIDO | The Eyewear Universe
Agency: Mixer Group
Creative Direction: Max Galli
Art Direction: Sergio Copetti
Photo AI: Silvia Badalotti
Copy: Lorella Montanaro
Client Director: Martina Vailati

Share with your friends