MIDO 2018

24 – 26 Φεβρουαρίου, Fiera Milano Rho. Το σημαντικότερο γεγονός στον κόσμο των οπτικών θα παρουσιάσει με σύγχρονο τρόπο τις νέες “αφίξεις” ενός συνεχώς εξελισσόμενου κλάδου.

Η 48η έκδοση του σημαντικότερου γεγονότος στον κόσμο, από άποψης μεγέθους και παρουσίασης όλου του κλάδου των οπτικών, θα φιλοξενήσει όλες τις εταιρίες που παράγουν σκελετούς, φακούς και γυαλιά ηλίου, τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που είναι περισσότερο αφοσιωμένες στον πειραματισμό και το δημιουργικό avantguard, συνεχώς αυξανόμενες νεοσύστατες επιχειρήσεις που εμπλέκονται σε αυτή τη συναρπαστική βιομηχανία, παραγωγούς εξοπλισμού, μηχανημάτων και εξαρτημάτων και τη συλλογική συμμετοχή των πιο ενδιαφερόντων κατασκευαστών της Ασίας.

«Η φετινή έκδοση της MIDO θα ενσαρκώσει τον ενθουσιασμό, τις ιδέες και θα προωθήσει την καινοτομία σε έναν συνεχώς αναπτυσσόμενο κλάδο, όπου οι εταιρείες που πρωτοπορούν στην έρευνα και την ανάπτυξη θα επιδιώξουν να τις ανακαλύψουμε, με τόλμη και δημιουργικό τρόπο και θα παρουσιάσουν την ταυτότητά τους όπως καμία άλλη» – εξηγεί ο Giovanni Vitaloni, πρόεδρος της MIDO – περιμένουμε με ανυπομονησία τα νέα προϊόντα που θα παρουσιαστούν στην έκθεση, από την άποψη των διαδικασιών παραγωγής, του στυλ, του σχεδιασμού και της τεχνολογίας.
Νέα είσοδος είναι η εστίασή μας στην καινοτομία που περιλαμβάνει επίσης την κατανάλωση και τους καταναλωτές: θα παρουσιαστεί μια νέα έκδοση του Optical Monitor. Αυτή η έρευνα που διεξήγαγε η GFK διερευνά τις αγορές και τις συνήθειες χρήσης γυαλιών οράσεως των καταναλωτών στις σημαντικότερες οικονομίες. Τα στοιχεία από την τελευταία εξαμηνιαία επικαιροποίηση της μελέτης που παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο παρουσίασαν διάφορες τάσεις: τα γυαλιά ηλίου είναι όλο και περισσότερο «must» για τους Ευρωπαίους. Εξακολουθούμε όλο και περισσότερο να αγοράζουμε ηλεκτρονικά, μέσω smartphone και πολύ πιο γρήγορα από πέρυσι, ιδίως όσον αφορά τα γυαλιά ηλίου και τις τιμές. Ωστόσο, η έρευνα αναφέρει επίσης ότι για τον καταναλωτή, η εμπειρία στο κατάστημα εξακολουθεί να κάνει τη διαφορά. Οι εμπειρογνώμονες ενσωματώνουν όλες αυτές τις σκέψεις στο δικό τους πλαίσιο, προκειμένου να κατανοήσουν πώς να αντιμετωπίσουν την αγορά του μέλλοντος. Ωστόσο, στον κοινωνικό και πολιτιστικό τομέα, ο Francesco Morace από το Future Concept Lab θα παρουσιάσει τους μελλοντικούς τύπους καταναλωτών και τις βασικές εννοιολογικές και αξιόλογες αναφορές για να βοηθήσει τους δημιουργούς και τις εταιρείες να παρακολουθήσουν τις επιθυμίες τους.

Σχετικά με τους εκθεσιακούς χώρους της MIDO: η ενότητα MORE! γίνεται όλο και μεγαλύτερη – άνοιξε για πρώτη φορά το 2016. Ο αυξανόμενος χαρακτήρας τους και η ταυτότητά της θα σας καλωσορίσουν στην περιοχή που είναι αφιερωμένη στην καινοτομία και ειδικότερα: το MIDO TECH όπου θα εκθέσουν εταιρείες που παράγουν εργαλεία και μηχανές για τη βιομηχανία οπτικών ινών – αυτός είναι ένας από τους τομείς όπου η τεχνολογία κάνει τη διαφορά όσον αφορά τη δυνατότητα δημιουργίας καινοτόμων, μοναδικών προϊόντων – μαζί με το Lab Academy με νέους σχεδιαστές και νεοσύστατες εταιρίες που ξεκινούν στη διεθνή σκηνή του κλάδου. Πραγματικά δύο πνευματικά συνδεδεμένες ενέργειες: αν ένα προϊόν είναι επαναστατικό, η αξία του είναι τόσο ο σχεδιαστής, ο οποίος ήταν ικανός να το δημιουργήσει όσο και η εξελιγμένη τεχνολογία που το κατέστησε εφικτό.
Περισσότερα νέα φέτος έρχονται με το BESTORE, τον διαγωνισμό που επιλέγει τα καλύτερα οπτικά καταστήματα στον κόσμο, ο οποίος διπλασιάζεται με δύο κατηγορίες βραβείων: τα BESTORE DESIGN, τα οποία απευθύνονται στα καταστήματα που χαρακτηρίζονται από τον τρόπο με τον οποίο η σύνθεση, τα υλικά, ο σχεδιασμός, η επίπλωση και η γενική ατμόσφαιρα συμβάλλουν στη δημιουργία μιας θεμελιώδους εμπειρίας αγορών και τα BESTORE INNOVATION που θα αξιολογήσουν όλες τις πτυχές που σχετίζονται με την εξέλιξη της εξυπηρέτησης πελατών, την αλληλεπίδραση των πελατών και προμηθευτών, τη διαχείριση των επικοινωνιών, το κατάστημα και τις επαγγελματικές, ανθρώπινες και συναισθηματικές πτυχές του.

 

Share with your friends
Tags:
Previous Post

SILMO PARIS

Next Post

BESTORE AWARDS