Επιτυχία πέρα από κάθε προσδοκία
Η 50η έκδοση της MIDO ολοκληρώθηκε εν μέσω ενθουσιασμού και αισιοδοξίας. Το ραντεβού για όλους τους επαγγελματίες του κλάδου των Οπτικών είναι πλέον για την επόμενη χρονιά, από 4 έως 6 Φεβρουαρίου 2023, και πάλι στο Fiera Milano Rho.
Πολλές καινοτομίες και ποικίλες εμπειρίες παρουσιάστηκαν από τους διοργανωτές και τους εκθέτες στους επισκέπτες που ήθελαν πραγματικά να βιώσουν συναισθήματα και να συναντηθούν προσωπικά, σε μια συναρπαστική έκθεση που επαναπροσδιορίζει τη μόδα, την ανεβάζει στο προσκήνιο και επανατοποθετεί τη βιομηχανία των Οπτικών. Από την εναρκτήρια εκδήλωση, την παγκόσμια πρεμιέρα της ακυκλοφόρητης μουσικής σύνθεσης του Maestro Ennio Morricone “Infinite Visioni”, μέχρι την ερμηνεία του Dargen D’Amico και τα βραβεία Bestore και Stand Up For Green, η έκθεση ήταν μια μοναδική εμπειρία.
"Είχαμε επισκέπτες από όλο τον κόσμο, με γνώμονα, την κοινή επιθυμία να ξανασυναντηθούμε. Έχοντας γιορτάσει ήδη τα πρώτα 50 χρόνια, ξεκινάμε από σήμερα κιόλας, να γράψουμε όλοι μαζί ένα νέο κεφάλαιο."
Τζιοβάνι Βιταλόνι
Πρόεδρος της MIDO
#MIDO2022
Η φετινή MIDO ήταν ένα κρίσιμο στοίχημα για ολόκληρο τον κλάδο, μια ευκαιρία για ανταλλαγή εμπειριών και δυναμική επιχειρηματική δραστηριότητα, καθώς και μια ευκαιρία για δικτύωση, ανταλλαγή ιδεών και συζήτηση μεταξύ συναδέλφων.
«Το συμπέρασμα για αυτήν την έκδοση είναι αναμφίβολα θετικό γιατί οι 22.000 επισκέπτες της MIDO 2022 ήταν υψηλής ποιότητας και οδηγήθηκαν από την προθυμία να αγοράσουν, παρά τις δύσκολες στιγμές, ξεπερνώντας τις αντιξοότητες της κρίσιμης στιγμής που βιώνουμε», δήλωσε ο πρόεδρος της MIDO κ. Τζιοβάνι Βιταλόνι και συνέχισε: «Επιβεβαιώσαμε την ικανότητά μας να είμαστε σημείο αναφοράς για τον κλάδο, ενισχύοντας τον ρόλο της MIDO στη δημιουργία ιδεών. Είχαμε εξαιρετικά σχόλια από εκθέτες και επισκέπτες σχετικά με τη δραστηριότητα που βιώσαμε: αυτό είναι ένα νέο ξεκίνημα για τον κλάδο. Οι εκθέσεις πρέπει να είναι διαπροσωπικές εκδηλώσεις· οι εταιρείες είναι το απόλυτο επίκεντρο αυτής της στρατηγικής στιγμής για τα γυαλιά οράσεως παγκοσμίως, αλλά και για την οικονομία της χώρας μας. Σήμερα γράφουμε όλοι μαζί ένα νέο κεφάλαιο. Και μαζί προσβλέπουμε στο μέλλον με αισιοδοξία και αυτοπεποίθηση», κατέληξε ο κ. Βιταλόνι.
#MIDO2022 #livethewonder
Οι περισσότεροι από 660 εκθέτες από 45 χώρες σε 5 περίπτερα και 8 εκθεσιακούς χώρους συνάντησαν επισκέπτες από περισσότερες από 50 χώρες: Ευρώπη (ιδίως Γαλλία, Ισπανία, Γερμανία, Μεγάλη Βρετανία, Πορτογαλία, Ελλάδα, Ολλανδία, Ελβετία), Ηνωμένες Πολιτείες, Ισραήλ, Βραζιλία, Ινδία, Τυνησία, Ιράν, Νότια Αφρική και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Εξίσου σημαντική ήταν και η παρουσία των διαδικτυακών «επισκεπτών» συνδεδεμένων με την πλατφόρμα B2B, η οποία ήταν σχεδιασμένη για να συμμετάσχουν στην digital MIDO 2022 όσοι – από όλο τον κόσμο – δεν μπόρεσαν να παρευρεθούν στη φυσική έκθεση, καθώς και εκείνων που συνδέονται με τα κοινωνικά προφίλ της MIDO, που ενθουσίασαν τους επίσημους της εκδήλωσης Σελίδες Instagram και Facebook με περισσότερα από 10.000 μηνύματα κοινοποιημένα μεταξύ αναρτήσεων και ιστοριών, που ξεπέρασαν το 1.000.000 εμφανίσεις. Το «θαύμα» της MIDO μεταδόθηκε ζωντανά και από το MIDOTV, το οποίο φέτος πρόβαλε 77 βίντεο που μεταδόθηκαν ζωντανά στο YouTube, με συνολικά 350.000 προβολές.