Έρχεται τον Φεβρουάριο του 2022!
Η ψηφιακή Έκδοση της MIDO ολοκληρώθηκε, αλλά οι επαγγελματικές ψηφιακές συναντήσεις στην πλατφόρμα συνεχίζονται. Οι τρεις ημέρες της on line έκθεσης απέδωσαν εντυπωσιακούς αριθμούς, με σχεδόν 50.000 αλληλεπιδράσεις στην επιχειρηματική πλατφόρμα, 438 σελίδες προβολής και περισσότερους από 5.700 εγγεγραμμένους χρήστες.
Η νέα ημερομηνία της έκθεσης έχει οριστεί για τις 12 Φεβρουαρίου 2022, για να συγκεντρωθούν επιτέλους ξανά στη MIDO όλοι οι επαγγελματίες του κλάδου. Με την παρουσίαση των ημερομηνιών για την έναρξη της επόμενης μεγάλης έκθεσης, έκλεισαν και οι πόρτες στη MIDO 2021 | Digital Edition, το εξαιρετικό παγκόσμιο γεγονός για τον κλάδο των οπτικών, μια online έκδοση που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην ιστορία αυτής της εμπορικής έκθεσης.
Σχεδόν 50.000 αλληλεπιδράσεις στην επιχειρηματική πλατφόρμα, 438 σελίδες προβολής, περισσότεροι από 5.700 εγγεγραμμένοι χρήστες, 50% διεθνής συμμετοχή.
Αυτοί είναι οι αριθμοί της ψηφιακής έκδοσης, της “μεταβατικής έκθεσης” – που στη πραγματικότητα επιβεβαιώνουν, ακόμη και σε αυτήν τη συναρπαστική μορφή, το διεθνές προφίλ της MIDO, τον ηγετικό ρόλο της στη βιομηχανία και την ικανότητά της να δημιουργεί συνεργασίες. Η B2B επικοινωνία της ψηφιακής πλατφόρμας της MIDO συνεχίζεται, φέρνοντας σε επαφή τους αγοραστές και τους εκθέτες μέχρι την επόμενη φυσική έκδοση.
Τρεις ημέρες, 24 ώρες την ημέρα, με τις τρέχουσες συναλλαγές μεταξύ εκθετών και επισκεπτών από όλο τον κόσμο να συμβάλλουν στην ανάκαμψη του παγκόσμιου εμπορίου και στην επανέναρξη του κλάδου. Γεωγραφικά, η πλειοψηφία των συμμετεχόντων σε αυτήν την ψηφιακή έκδοση ήταν Ευρωπαίοι, ακολουθούμενοι από Αμερικανούς και Ασιάτες. Υπήρχε επίσης σημαντική παρουσία δημοσιογράφων από όλο τον κόσμο (περισσότεροι από 100 διαπιστευμένοι) που παρακολούθησαν τις εκδηλώσεις, επισκέφτηκαν τα εικονικά περίπτερα των εκθετών και αρθρογράφησαν για την καινοτόμο, νέα εκδήλωση.
Ήταν η πρώτη ψηφιακή έκθεση του κλάδου των οπτικών η οποία πιστοποιήθηκε μέσω αυστηρών κριτηρίων και δοκιμών από το ISF CERT, για να εξασφαλιστεί η σωστή, ομοιόμορφη και διαφανής μέτρηση των σχετικών πληροφοριών που αντιπροσωπεύουν τις «διαστάσεις» του ψηφιακού εμπορικού γεγονότος, όπως συμβαίνει και με τη φυσική έκθεση. Αυτή η μορφή προσέφερε περισσότερες από 30 αποκλειστικές εκδηλώσεις – όλες διαθέσιμες on-line – και 60 σεμινάρια, μια εντυπωσιακή σειρά από εξέχοντες καλεσμένους που εναλλάχτηκαν σε όλη τη συναρπαστική διαδικασία. Η λίστα περιελάμβανε σημαντικά αστέρια από διαφορετικά δημιουργικά πεδία: τον φωτογράφο Albert Watson, τον σεφ Massimo Bottura, τον σχεδιαστή Fabio Novembre, καθώς και μια λίστα με αστέρια από τους παγκόσμιους γαλαξίες της οπτικής και του σχεδιασμού, μαζί με ειδικούς και τεχνικούς που φιλοξενήθηκαν στα διαφορετικά φόρα της έκθεσης.
«Η πρώτη MIDO 2021 I Digital Edition έκλεισε και είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα, χάρη στις εξαιρετικές προσπάθειες ολόκληρης της ομάδας», δήλωσε ο Πρόεδρος της MIDO κ. Giovanni Vitaloni. «Παρά την πολύ ταραχώδη χρονιά που μας έβαλε σε δοκιμασία, καταφέραμε να ενισχύσουμε και να χτίσουμε μια νέα αυτοπεποίθηση και εμπιστοσύνη και δημιουργήσαμε μια ψηφιακή εμπορική έκθεση που έφτασε όσο το δυνατόν πιο κοντά σε μια φυσική έκθεση. Υπήρχε πλήθος χρηστών και αλληλεπιδράσεις, πολύ περισσότερα από τα αναμενόμενα. Έτσι, είμαστε ακόμη πιο πρόθυμοι να επιστρέψουμε στο Μιλάνο τον επόμενο χρόνο, επανεκτιμώντας την σκοπιμότητα της διαδικτυακής μορφής που μας επέτρεψε να προσεγγίσουμε νέους εκθέτες και επισκέπτες», κατέληξε.
Φέτος, το βραβείο BeStore, απονεμήθηκε στο Kempkes Optiek του Carlo van Kleij (Ολλανδία) για την κατηγορία σχεδίασης (φωτογραφία 2) και στο κατάστημα οπτικών Romica Romascu (Ρουμανία) για την κατηγορία καινοτομίας (φωτογραφία 3). Οι χρήστες της ψηφιακής πλατφόρμας εξέλεξαν επίσης στο BeStore και μια ειδική κατηγορία, όπου όλοι θα μπορούσαν να ψηφίσουν για το αγαπημένο τους οπτικό κατάστημα: Νικητής ήταν το Eyes on Sheppard by Kerry Salsberg (Canada) (φωτογραφία 1).
Για περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες επισκεφτείτε τον ιστότοπο www.mido.com και τα επίσημα κοινωνικά δίκτυα: Instagram (@mido_exhibition), Facebook (@MIDOExhibition), Twitter (@MIDOExhibition)