Δίνοντας προτεραιότητα στους ανθρώπους και γιορτάζοντας την επιστροφή της αξίας (και στις αξίες) της ανθρώπινης δημιουργικότητας: αυτό είναι το μήνυμα που θέλει να μεταδώσει η MIDO με τις φωτογραφίες του διεθνούς φήμης φωτογράφου Uli Weber.
Από σήμερα, στην ιστοσελίδα μας, άνοιξαν οι εγγραφές για επισκέπτες και δημοσιογράφους που σκοπεύουν να παρακολουθήσουν την έκθεση, η οποία θα πραγματοποιηθεί στη Fiera Milano Rho από τις 8 έως τις 10 Φεβρουαρίου 2025. Και, για άλλη μια φορά, η MIDO πρωτοπορεί με μια νέα επικοινωνιακή καμπάνια. Με τη“ Refocusing on Humans ”, η MIDO τονίζει την ανθρώπινη δημιουργικότητα και τη χειροποίητη ικανότητα να δημιουργεί ομορφιά.
Το 2023, όταν η τεχνητή νοημοσύνη ήταν στο επίκεντρο των συζητήσεων, αλλά λίγοι ήταν εκείνοι που τη χρησιμοποιούσαν όντως, η MIDO λάνσαρε την πρωτοποριακή καμπάνια “Spheres – The Eyewear Universe”, την πρώτη στον κλάδο που χρησιμοποίησε την τεχνητή νοημοσύνη για τη δημιουργία εικόνων. Τώρα, ενώ πολλοί εφαρμόζουν αυτήν την τεχνολογία, η MIDO προβλέπει μια επείγουσα ανάγκη που μπορεί ήδη να γίνει αντιληπτή στην κοινωνία – να επανεκκινήσει την ανθρώπινη νοημοσύνη και την ικανότητά της να παράγει νέες ιδέες.
Με αυτούς τους στόχους, για τρίτη συνεχή χρονιά, η καλλιτεχνική διεύθυνση της καμπάνιας ανατέθηκε στον Max Galli, σε συνεργασία με τη Mixer Group. «Φαντάστηκα μια ιδέα ομορφιάς που θα μπορούσε να αναπτυχθεί μέσα από την απτή, υλική γνώση που μόνο οι "καρδιές" και τα "χέρια" των αληθινών τεχνιτών της οπτικής γνωρίζουν πώς να εκφράσουν»,
παρατήρησε ο Max Galli. «Ένα οπτικό και εννοιολογικό μήνυμα που αποκλίνει από την τεχνητότητα της πληθώρας νοημοσύνης που κατοικεί στην τρέχουσα πραγματικότητά μας και επαναφέρει τον άνθρωπο στο κεντρικό ρόλο.»
Έτσι προέκυψε η ιδέα για τη συνεργασία με τον φωτογράφο Uli Weber, ο οποίος είναι γνωστός διεθνώς για το μαγευτικό του έργο στους τομείς της μόδας, της διαφήμισης και της προσωπογραφίας. Γεννημένος στη Γερμανία, ο Weber τελειοποίησε την τέχνη του στην Ιταλία, όπου ανέπτυξε την ικανότητα να δημιουργεί εικόνες με έντονη δραματικότητα που συνδυάζουν μυστήριο, ρομαντισμό και γοητεία. Οι φωτογραφίες του είναι παγκοσμίως γνωστές στον χώρο των Καλών Τεχνών και έχουν εκτεθεί σε μουσεία σε όλο τον κόσμο. «Με ενθουσίασε αμέσως η δημιουργικότητα που εξέφρασε ο Max Galli στη νέα καμπάνια για τη MIDO και η συνεργασία στο σετ με όλη την ομάδα ήταν μια υπέροχη εμπειρία», σχολίασε ο Weber. «Στην καμπάνια “Refocusing on Humas”, χρησιμοποίησα σώματα για να δημιουργήσω ανθρώπινα γλυπτά που παραπέμπουν στον κόσμο της οπτικής, όπου τα χέρια “πλαισιώνουν” τα μάτια των μοντέλων και κατευθύνουν την προσοχή των θεατών, αναδιαμορφώνοντας το βλέμμα σε μια συνεχή ανταλλαγή μεταξύ θεατή και υποκειμένου. Το αποτέλεσμα είναι μια εκλεπτυσμένη αλλά, πάνω απ’ όλα, εξαιρετικά επικοινωνιακή εικόνα. Είμαι ευγνώμων στον Max που με προσκάλεσε να συμμετάσχω σε αυτό το πρότζεκτ, και στη MIDO που μου το επέτρεψε: γιορτάσαμε τον άνθρωπο, αλλά και τη δύναμη έκφρασης των ματιών, των πραγματικών πρωταγωνιστών της καθημερινής μας ζωής».
Η καμπάνια “Refocusing on Humans”, διαπολιτισμική και εκλεπτυσμένη, θα εμφανιστεί παγκοσμίως στον τύπο και στο διαδίκτυο και θα αναπτυχθεί γύρω από περισσότερα από ένα θέμα, τα οποία θα αποκαλυφθούν τους προσεχείς μήνες.
Από σήμερα, οι εγγραφές για τους επισκέπτες είναι ανοιχτές. Πέρυσι, περισσότεροι από 40.000 επισκέπτες από 160 χώρες συμμετείχαν. Απλά συμπληρώστε τη φόρμα στην επίσημη ιστοσελίδα κάνοντας κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο: https://www.mido.com/en/entry-pass . Οι δημοσιογράφοι μπορούν να εγγραφούν εδώ: https://www.mido.com/en/press-registration .
Για να είστε πάντα ενημερωμένοι για τα νέα της MIDO, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.mido.com και τα επίσημα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης Instagram @mido_exhibition, Facebook @MIDOExhibition, X @MIDOExhibition και LinkedIn https://www.linkedin.com/company/mido/posts/