Κάνοντας πάντα τη διαφορά, τα οπτικά καταστήματα KOKKORIS OPTICS προσφέρουν τη δυνατότητα επιλογής μέσα από την πιο ολοκληρωμένη συλλογή γυαλιών οράσεως και ηλίου, από τα πιο εμβληματικά και πολυτελή brands της αγοράς, που αναδεικνύουν το στιλ και την κομψότητα!
Πρόσφατα, τα KOKKORIS OPTICS εγκαινίασαν ένα ακόμη εκλεπτυσμένο κατάστημα οπτικών, προσδίνοντας έναν αέρα πολυτέλειας στο κέντρο της Αθήνας. Το ΕΥΕ magazine συνάντησε και συνομίλησε με τον κ. Μηνά Κόκκορη, οπτικό και ιδιοκτήτη των KOKKORIS OPTICS, για το όραμά του, καθώς και τις τάσεις που θα επικρατήσουν στον τομέα του eyewear το 2019!
Γράφει η Νατάσσα Κωστάκη, editor EYE Magazine
κ. Κόκκορη, τα οπτικά καταστήματα KOKKORIS OPTICS αποτελούν σημείο κατατεθέν για όσους αναζητούν επώνυμα και πολυτελή brands, σε ό,τι αφορά τα γυαλιά οράσεως και ηλίου αντίστοιχα. Με ποια κριτήρια επιλέγετε τα οπτικά προϊόντα που πωλούνται στα καταστήματά σας; Αποτελεί η μόδα σημαντικό παράγοντα στις επιλογές σας;
Η ποιότητα και η μοναδικότητα είναι τα βασικά κριτήρια των επιλογών μας. Αυτά είναι και τα χαρακτηριστικά που συνοδεύουν την πορεία μας, όλα αυτά τα χρόνια και δεν τα διαπραγματευόμαστε. Φυσικά και παρακολουθούμε τις τάσεις της μόδας στις διεθνείς αγορές, όμως πάντα λειτουργούμε με γνώμονα το προσωπικό μας ένστικτο, πιστεύω πως αυτό είναι που μας διαφοροποιεί στην αγορά.
Πρόσφατα, εγκαινιάσατε το νέο σας κατάστημα στην Μητροπόλεως, ένα πραγματικό στολίδι στο κέντρο της Αθήνας. Ποιοι είναι οι άνθρωποι που συντέλεσαν στην άψογη αρχιτεκτονική σχεδίαση και την εσωτερική διακόσμηση;
Το κατάστημα της Μητροπόλεως είναι μία ακόμη οικογενειακή υπόθεση. Την αρχιτεκτονική σχεδίαση την ανέλαβε ο Νίκος Θεοδωρακόπουλος, τον οποίο εκτιμώ ιδιαίτερα ως άνθρωπο και ως επαγγελματία. Εκείνος, μαζί με την ομάδα του, D-TEAM, έκαναν πραγματικότητα αυτό ακριβώς που είχαμε στο μυαλό μας, ένα «πραγματικό στολίδι» όπως το αποκαλείτε.
Από πού αντλείτε την έμπνευσή σας ως επιχειρηματίας;
Πιστεύω ακράδαντα ότι οι άνθρωποι κάνουν τα πράγματα να γίνονται και εγώ είμαι ένας από αυτούς. Μου αρέσει η δημιουργία και οι προκλήσεις, η δουλειά μου είναι για μένα δημιουργία και κάθε μέρα μία καινούργια πρόκληση για να δημιουργώ και να εξελίσσω ό,τι αγαπώ. Η μεγαλύτερή μου έμπνευση είναι η οικογένειά μου.
Τι σας οδήγησε στην απόφαση να επενδύσετε σε ένα τόσο εκλεπτυσμένο κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας;
Αν και το κέντρο της Αθήνας είχε υποστεί έντονα τις επιπτώσεις της κρίσης της ελληνικής οικονομίας, θεώρησα πως είναι η κατάλληλη στιγμή για να κάνουμε ένα «άνοιγμα», παρά τη μιζέρια που επικρατεί. Όπως είπα και προηγουμένως, την ποιότητα δεν τη διαπραγματευόμαστε, όποτε δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε κάτι λιγότερο από αυτό.
Ποιες τάσεις στον τομέα του eyewear θα κυριαρχήσουν το 2019; Πιστεύετε ότι ο κόσμος ακολουθεί τη μόδα ή επιλέγει και προτιμά να αγοράζει περισσότερο «εκ του ασφαλούς»;
Πιστεύω πως η μόδα έχει να κάνει με αυτό που σου ταιριάζει και μπορείς να υποστηρίξεις. Ο κόσμος πια «βομβαρδίζεται» από τα ηλεκτρονικά μέσα, με προϊόντα όχι πάντα ποιοτικά και ταυτίζεται με πρόσωπα που ακολουθεί στα social media. Η δουλειά μας ως επαγγελματίες του είδους είναι να τους προτείνουμε και να τους καθοδηγήσουμε στην πιο σωστή για αυτούς επιλογή.
Πώς πιστεύετε ότι θα εξελιχθεί η αγορά στον τομέα των οπτικών προϊόντων τη χρονιά που διανύουμε; Είστε αισιόδοξος;
Η αγορά μας έχει πληγεί αρκετά ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια. Αν και γενικά είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος ως άνθρωπος, θεωρώ πως η κάθε αγορά όπως και η δική μας δεν πρόκειται να αλλάξει αν δεν γίνουν μαζικά διορθωτικές κινήσεις.
Έχουμε μπερδέψει τους καταναλωτές με τις τεράστιες εκπτώσεις, τα φτηνά προϊόντα αμφιβόλου προέλευσης, τις σπασμωδικές απελπισμένες κινήσεις για αναζήτηση πελατών, αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι συνάδελφοι που χρησιμοποιούν τέτοιου είδους τακτικές είναι πως αυτό δεν πρόκειται να οδηγήσει πουθενά, σίγουρα όχι στην οικονομική άνθηση, κάθε άλλο το αποτέλεσμα αυτού, είναι οι καχύποπτοι πελάτες που αντιμετωπίζουμε όλοι μας καθημερινά.