Ψηφιακός Μετασχηματισμός – Digital Transformation

Δελτίο τύπου Myoptician

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι ο μετασχηματισμός του τρόπου λειτουργίας της επιχείρησης, μέσω της χρήσης ψηφιακών τεχνολογιών και τη δημιουργία ενός ψηφιακού επιχειρηματικού μοντέλου. Η εμπειρία του πελάτη, η εύκολη πρόσβαση στην γνώση, η αποτελεσματικότητα και η ευελιξία είναι μερικοί από τους παράγοντες που καθιστούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό εξαιρετικά σημαντικό για την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων.
Τα σύγχρονα οπτικά καταστήματα επιλέγουν το digital marketing προκειμένου να ενισχύσουν την ψηφιακή τους εικόνα και χρησιμοποιούν το ψηφιακό σύμπαν για να δημιουργήσουν αναγνωρισιμότητα του brand τους, να επηρεάσουν και να προσελκύσουν νέους πελάτες.
Το digital marketing είναι σημαντικό γιατί συνδέει ουσιαστικά την επιχείρησή σας με τους πελάτες σας και διαμορφώνει την ψηφιακή σας εικόνα.
Η ψηφιακή εικόνα του οπτικού καταστήματος είναι εξίσου σημαντική με την τοποθεσία, την φήμη και πελατεία του.

Ποιά είναι η ψηφιακή εικόνα του καταστήματός σου;

• Ηλεκτρονικό κατάστημα – E-shop
• Ψηφιακή επικοινωνία μέσω κοινωνικών δικτύων (Facebook, Instagram κλπ)
• Υψηλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης SEO (Google, Yahoo κλπ)
• Διαδραστικότητα για την προσέλκυση πελατών στο φυσικό κατάστημα
• Διασύνδεση με γνωστά marketplaces
• Άρτια παρουσίαση των προϊόντων και υπηρεσιών που παρέχει το κατάστημα
• Οι αξιολογήσεις των πελατών στο διαδίκτυο (Reviews)

Το Myoptician παρέχει υπηρεσίες Digital Marketing για το σύγχρονο οπτικό κατάστημα:

• Κατασκευή και συντήρηση ηλεκτρονικού καταστήματος – E-shop
• Στρατηγική & διαχείριση επικοινωνίας σε Social Media
• Διαφημιστικές καμπάνιες προσέλκυσης πελατών στο φυσικό κατάστημα
• Αναβάθμιση κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης SEO (Google)
• Παρουσίαση 3D Virtual Tour του οπτικού καταστήματος

Κατασκευή E-shop από 900 €
Για περισσότερες πληροφορίες www.myoptician.gr
ή μέσω email στο [email protected]

“Η συμμετοχή μας στο Myoptician σε σύντομο χρονικό διάστημα μας ανέβασε στις αναζητήσεις στην Google”.

ΟΠΤΙΚΑ ΜΠΑΧΤΙΑΡΟΓΛΟΥ

“Ξεκίνησα την συμμετοχή μου στο Myoptician την περίοδο των lockdown για να δοκιμάσω την υπηρεσία του ραντεβού και στη συνέχεια εξελίχθηκε σε σημαντική αναβάθμιση στις αναζητήσεις στην Google.
Η παρουσία μου στο Myoptician νοιώθω ότι αναβαθμίζει την εικόνα μας στους καταναλωτές”.

ΟΠΤΙΚΑ ΓΙΑΓΚΗ

Share with your friends
Previous Post

Η λιακάδα στο βλέμμα

Next Post

Bausch + Lomb ULTRA® ONE DAY