To μέλλον προδιαγράφεται λαμπρό για την Opti!

Η διεθνής έκθεση οπτικών προϊόντων και υπηρεσιών Opti, ολοκληρώθηκε με τεράστια επιτυχία! Για πρώτη φορά η Opti έλαβε χώρα από τις 25 έως τις 27 Ιανουαρίου σε έξι αίθουσες του εκθεσιακού κέντρου του Μονάχου – και τα πρόσωπα των επισκεπτών, καθώς και τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν το αυτονόητο: ότι η «νέα» Opti στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία!

Η επισκεψιμότητα ήταν άκρως θεαματική, αφού 28.000 επισκέπτες και 631 εκθέτες έδωσαν το «παρών» στηρίζοντας την Opti, ενώ ανάμεσα σε εκείνους που έλαβαν μέρος στην έρευνα που διεξήχθη εντός της έκθεσης, το 94% των επαγγελματιών και το 91% των εκθετών-εταιριών βαθμολόγησαν τη νέα Opti με πολύ υψηλή βαθμολογία! Η πλειονότητα των επισκεπτών ξεκίνησε την περιήγησή της στο χώρο της έκθεσης, περιεργάζοντας στην αρχή όλες τις αίθουσες. Με τη διεύρυνση της έκθεσης στις έξι πλέον αίθουσες, οι πιστοί υποστηρικτές της Opti έπρεπε πρώτα να προσαρμοστούν στις αλλαγές της δομής, προτού επικεντρωθούν στα αγαπημένα τους μέρη της έκθεσης. «Oι επαγγελματίες επισκέπτες προσαρμόστηκαν άμεσα στη νέα δομή που παρουσίασε η Opti, με τις τρεις πλέον εισόδους», εξηγεί ο κ. Dieter Dohr, πρόεδρος του GHM Gesellschaft für Handwerksmessen mbH. «Η Opti απέσπασε τα πιο θετικά σχόλια και εντυπώσεις με 9 στους 10 εκθέτες που ερωτήθηκαν, να έχουν μείνει απόλυτα ικανοποιημένοι από την έκθεση. Παρόλα αυτά, δεν υφησυχαζόμαστε και εξακολουθούμε να ακολουθούμε τη συνταγή της επιτυχίας που έχουμε υιοθετήσει από το 2008, αναλύουμε συστηματικά και διεξοδικά την έκθεση που πέρασε, με σκοπό να βελτιωνόμαστε διαρκώς!»

Το ενδιαφέρον των επαγγελματιών επισκεπτών, εκτός από την κλασική αναζήτηση για καινοτομία, επικεντρώθηκε στη δημιουργία νέων επαγγελματικών σχέσεων και στην ενότητα της συνεχούς εκπαίδευσης και εκμάθησης και η Opti κατάφερε να ανταποκριθεί σε όλες τις απαιτήσεις. Επιπρόσθετα, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να εξερευνήσουν τις ενότητες Campus, Forum και Showcase οι οποίες σχετίζονταν με το «Ταξίδι των Καταναλωτών». Οι τέσσερις σταθμοί «Στρατηγική», «Ανάγκη», «Αγορά» και «Χρήση» αποτύπωναν ξεκάθαρα τα στοιχεία τα οποία πρέπει να λάβουν υπόψιν οι οπτικοί, όταν σχεδιάζουν την προσέγγιση των πελατών τους.

Δίπλα από την ενότητα Showcase, οι επισκέπτες είχαν επίσης τη δυνατότητα να αδράξουν την ευκαιρία και να παρακολουθήσουν ενδιαφέροντα σεμινάρια και ομιλίες στην ενότητα Forum. Εννέα στους δέκα επισκέπτες, συμμετείχαν σε τουλάχιστον μία από τις 34 ομιλίες που έλαβαν χώρα κατά τη διάρκεια της διεθνής έκθεσης προϊόντων και υπηρεσιών Opti. Επίσης, δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι η πλειονότητα των ομιλιών αφορούσε στη σωστή προσέγγιση των πελατών και την εξυπηρέτησή τους. Τέλος, μία υπέροχη στιγμή στο Forum ήταν το βραβείο Blogger Spectacle, με το οποίο βραβεύτηκε η καλύτερη νέα εταιρία στα Opti Boxes. Έτσι, η Rounder Rounder από το Χονγκ Κονγκ βραβεύθηκε με το βραβείο μόδας, lifestyle και καλύτερου eyewear blogger απ’ όλη την Ευρώπη.

H επόμενη Opti θα λάβει χώρα στο Μόναχο από τις 10 έως τις 12 Ιανουαρίου 2020!
Share with your friends
Tags: