True Colors

Η δέκατη διαφημιστική καμπάνια της Mykita δημιουργήθηκε από τον στενό συνεργάτη της, Mark Bortwick. Η εταιρεία Mykita συνεχίζει να βαδίζει στην ίδια θεματολογία με τα προηγούμενα έτη ενώ παράλληλα παρουσιάζει μια πολύχρωμη και “φρέσκια” εικόνα.
Το πορτρέτο της επόμενης γενιάς οπτικών μοντέλων Mykita θα είναι μια παρουσίαση ζωντάνιας και πλούτου. Έχοντας σαν εικόνα το τελευταίο ηλιοβασίλεμα του καλοκαιριού, με τον ήλιο να φωτίζει και να ζεσταίνει το δέρμα, τονίζεται παράλληλα ο πλούτος των υλικών, των υφών και των χρωμάτων των μοντέλων Mykita.

Share with your friends
Tags:
Previous Post

BESTORE AWARDS

Next Post

Η Marcolin συνεχίζει με το brand Timberland και το 2018