Elvio Reolon – Polar CEO

Συνάντησα στο Παρίσι κατά τη διάρκεια της Silmo 2022 τον Διευθύνοντα Σύμβουλο και ιδιοκτήτη της Polar μαζί με τον Θανάση και τον Νίκο Χαλιώτη. Στην ενδιαφέρουσα συζήτηση που είχαμε ο Elvio Reolon μίλησε για τις νέες συλλογές του brand, τις νέες εξελίξεις και τάσεις του κλάδου καθώς και την πενταετή συνεργασία του με την εταιρεία Optix.

Συνέντευξη στoν Βασίλη Γουλιέλμο,
Εκδότη, [email protected]

Σας ευχαριστούμε για την ευκαιρία να σας γνωρίσουμε κατά τη διάρκεια της Silmo 2022, τόσο εγώ προσωπικά όσο και οι αναγνώστες του EyeMagazine. Παρακαλώ πείτε μας για τις νέες συλλογές που παρουσιάσατε φέτος στο Παρίσι.

Κι εγώ με τη σειρά μου θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που μου δίνετε την ευκαιρία να απευθυνθώ στην ελληνική οπτική αγορά, η οποία είναι πολύ σημαντική στην παγκόσμια στρατηγική μας. Στη Silmo 2022 προσθέτουμε νέα σχέδια και μοντέλα στις συλλογές μας: “Gold”, “Off_Beat” και “Clip-On”, ενώ παράλληλα προσπαθούμε να βελτιώσουμε το οικολογικό μας αποτύπωμα χρησιμοποιώντας όλο και πιο βιώσιμα υλικά για τους σκελετούς, τις θήκες και τις συσκευασίες μας και υιοθετούμε μια νέα στρατηγική μάρκετινγκ με μια «πράσινη» εναλλακτική πρόταση στον οπτικό κλάδo.

Ποια είναι η νέα φιλοσοφία της POLAR;

Η POLAR ήταν πάντα ένα brand μόδας και αθλητισμού, βασισμένη σε σχέδια που απευθύνονται στους περισσότερους χρήστες, προσφέροντας γυαλιά ηλίου και σκελετούς οράσεως σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές. Τα τελευταία δύο χρόνια κάναμε μια σημαντική στροφή στη στρατηγική μας αναβαθμίζοντας την ποιότητά μας, διατηρώντας παράλληλα τις πολύ προσιτές τιμές λιανικής. Το αποτέλεσμα ήταν το 2020 να παρουσιάσουμε τη συλλογή “Gold” και από τις αρχές του 2022 να παρουσιάσουμε την “Off_Beat” συλλογή που διαφέρει αρκετά από την παλιά μας φιλοσοφία.

Εκτός από αυτές τις δύο συλλογές, γνωρίζω πολύ καλά ότι επίσης εξειδικεύεστε και στην κατηγορία των σκελετών με κλιπ. Δώστε μας περισσότερες πληροφορίες.

Ναι, έχετε απόλυτο δίκιο. Από την πρώτη μέρα που εμφανίστηκε αυτή η τάση στην αγορά των οπτικών, προσφέρουμε συλλογές τις οποίες ανανεώνουμε συνεχώς με νέα σχήματα, χρώματα και υλικά. Είναι μια από τις σημαντικότερες συλλογές μας και πιστεύω ότι η POLAR προσφέρει μία από τις πληρέστερες συλλογές παγκοσμίως σε αυτή την κατηγορία, καθώς διαθέτουμε μοντέλα για όλες τις ηλικιακές ομάδες και φύλα, σε κλασικά και μοντέρνα σχέδια. Στην πραγματικότητα, φέτος στη Silmo παρουσιάζουμε μια νέα αναβάθμιση της συλλογής που περιλαμβάνει τη χρήση του HD Acetate τόσο για το σκελετό όσο και για το clip.

Παρακολουθώ τις εξελίξεις φέτος στη Silmo, και καταλαβαίνω ότι η βιομηχανία οδηγείται προς περισσότερες οικολογικές λύσεις. Είναι η POLAR έτοιμη να κάνει το επόμενο βήμα σε αυτό τον τομέα;

Σίγουρα η βιωσιμότητα των προϊόντων έχει γίνει μείζον θέμα στις μέρες μας. Εστιάζουμε σε αυτό και μάλιστα αναπτύξαμε 6 βιοδιασπώμενα μοντέλα. Όλες οι συσκευασίες είναι ήδη οικολογικές, από τις θήκες μέχρι τα προστατευτικά πλαστικά.

Θα μπορούσατε να μας δώσετε κάποιες επιπλέον πληροφορίες για την POLAR; Ποια είναι η ιστορία της POLAR;

Γεννημένη το 1993 στο Belluno, την περιοχή που χτυπάει η καρδιά της βιομηχανίας οπτικών, η POLAR είναι η ουσία του ιταλικού στυλ. Ξεκίνησε ως μια αθλητική συλλογή γυαλιών ηλίου και έχει μετατραπεί με την πάροδο των ετών σε μια μοντέρνα σειρά τόσο σε σκελετούς οράσεως όσο και σε γυαλιά ηλίου. Μετά από 30 χρόνια εμπειρίας, με μια πάντα προσεκτική ματιά στη μόδα και τις τάσεις, η POLAR σήμερα φαίνεται να είναι η μεγαλύτερη ανεξάρτητη μάρκα γυαλιών ηλίου και σκελετών οράσεως. Μέσα από το πάθος της ομάδας της, μιας ομάδας νέων και ταλαντούχων ατόμων, η POLAR® δημιουργεί την τέλεια ισορροπία στυλ, ποιότητας και εξυπηρέτησης σε ανταγωνιστική τιμή.

Ποιο είναι το όραμά σας;

Θέλουμε να προσφέρουμε στον καταναλωτή σκελετούς και γυαλιά ηλίου υψηλής ποιότητας σε πολύ ανταγωνιστική τιμή και ταυτόχρονα να προσφέρουμε στους οπτικούς σημαντικό περιθώριο κέρδους. Σε αυτή την περίοδο γενικής αβεβαιότητας και πληθωρισμού, πιστεύουμε ακράδαντα ότι η POLAR είναι η καλύτερη επιλογή για τον Έλληνα οπτικό! Η μάρκα αναπτύσσεται συνεχώς και το παρατηρούμε κατά τη διάρκεια των εκθέσεων, όπως είναι οι Mido και Silmo, καθώς όλο και περισσότεροι νέοι πελάτες έρχονται σε εμάς με έντονο ενδιαφέρον.

Που θα θέλατε να βρεθεί μακροχρόνια η POLAR;

Θα συνεχίσουμε να εστιάζουμε στην ποιότητα των προϊόντων χρησιμοποιώντας υλικά κορυφαίας ποιότητας και διαδικασίες παραγωγής “state of the art”, οπότε θα καθιερωθούμε ως ένα εμπορικό σήμα “προσιτής πολυτέλειας” στο μυαλό των καταναλωτών. Επιπλέον, η περιβαλλοντική μας δέσμευση και η κληρονομιά μας, μας οδηγεί σε μια οικολογική κατεύθυνση, εστιάζοντας συνεχώς σε οικολογικά βιώσιμα υλικά, από τη συσκευασία έως το διαφημιστικό υλικό και το τελικό προϊόν.

Ποιες θα είναι οι τάσεις του 2023;

Όσον αφορά το σχεδιασμό, βλέπουμε πολλά χρώματα και εκκεντρικά σχήματα να κάνουν την εμφάνιση τους. Στη Mido 2023, θα παρουσιάσουμε μια συλλογή κάτω από μια εντελώς νέα ιδέα που αποτυπώνει αυτές τις τάσεις. Ωστόσο, επιτρέψτε μου να μην αναφερθώ σε περαιτέρω λεπτομέρειες τώρα, καθώς θέλουμε να κρατήσουμε την έκπληξη για τους Έλληνες οπτικούς που θα μας επισκεφθούν στο Μιλάνο τον Φεβρουάριο.

Πείτε μας λίγα λόγια για την ελληνική αγορά. Μοιραστείτε μαζί μας τη γνώμη, τα σχέδιά σας και φυσικά, μιλήστε μας για τη συνεργασία σας με την εταιρία Optix, τον Θανάση και τον Νίκο Χαλιώτη.

Η Ελλάδα είναι μια πολύ σημαντική αγορά για εμάς παρουσιάζοντας υψηλές δυνατότητες. Αν και έχει περάσει μια σημαντική οικονομική κρίση, τα τελευταία χρόνια φαίνεται ότι αυτά τα προβλήματα αποτελούν παρελθόν και το μέλλον φαντάζει να είναι λαμπρό. Οι κλιματικές συνθήκες με τη συνεχή ηλιοφάνεια και κυρίως οι αυξανόμενες τάσεις του τουρισμού είναι ορισμένες από τις θετικές πτυχές που προσπαθούμε να εκμεταλλευτούμε. Στο παρελθόν πήραμε κάποιες λανθασμένες αποφάσεις για την παρουσία μας στη χώρα αλλά από τότε που ξεκινήσαμε τη συνεργασία μας με την εταιρεία Optix – Haliotis ανακαλύψαμε τις πραγματικές δυνατότητες της ελληνικής αγοράς. Συνεργαζόμαστε μαζί τους εδώ και 5 χρόνια και τους θεωρούμε έναν σπουδαίο και έμπιστο συνεργάτη. Με το δίκτυο πωλήσεών τους και τη διείσδυσή τους στην αγορά, καθώς και την τεχνογνωσία και την οικονομική τους δέσμευση στο έργο, αποτελούν χωρίς αμφιβολία την καλύτερη δυνατή λύση που θα μπορούσαμε να έχουμε ζητήσει. Σίγουρα θέλουμε πάντα να αναπτύσσουμε και να αυξάνουμε τις πωλήσεις και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να τους παρέχουμε όλο το διαφημιστικό υλικό, τις προτάσεις και τη συνεργασία που μπορεί να τους βοηθήσει για το σκοπό αυτό. Ειδικά για το έτος 2023 σχεδιάζουμε να επενδύσουμε περισσότερο στην παρουσία της μάρκας στο κατάστημα, ώστε να κάνουμε το εμπορικό σήμα POLAR πιο ορατό στα καταστήματα με όμορφες βιτρίνες και υλικό παρουσίασης.

Και μια ερώτηση για τον Θανάση και τον Νίκο: Η ανάπτυξη ήταν σταθερή και σημαντική για την POLAR στην Ελλάδα. Ποιο είναι το όραμά σας για αυτή τη συνεργασία;

Όταν ξεκινήσαμε πριν από 5 χρόνια η μάρκα ήταν σχεδόν ανύπαρκτη στην Ελληνική αγορά. Έπρεπε να εργαστούμε σκληρά για να αναβιώσουμε το image της και ταυτόχρονα να την τοποθετήσουμε σε όσο το δυνατόν περισσότερα καταστήματα οπτικών. Θα λέγαμε ότι τώρα έχουμε φτάσει σε ένα εξαιρετικά καλό επίπεδο και είμαστε έτοιμοι να κάνουμε το επόμενο βήμα.
Η αλλαγή στρατηγικής και η εισαγωγή των συλλογών “Gold” και “Off_Beat” θα μας δώσει την απαραίτητη ώθηση για να γίνουμε ένα από τα κύρια εμπορικά σήματα στην αγορά των οπτικών καθώς μπορούμε να προσφέρουμε προϊόντα υψηλής ποιότητας σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές και εξαιρετικό περιθώριο κέρδους για τους πελάτες μας. Επενδύουμε στην εξυπηρέτηση μετά την πώληση (after sales service) των πελατών μας έναν τομέα που πιστεύουμε ότι είναι εξίσου σημαντικός με αυτόν των πωλήσεων. Επίσης, μια σημαντική διαφημιστική καμπάνια τρέχει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Instagram: POLAR_sunglasses_greece) για την αύξηση της αναγνωσιμότητας της μάρκας και σχεδιάζουμε το 2023 να κινηθούμε με πιο εντατικό τρόπο στην προώθηση του brand εντός των καταστημάτων.
Αν και οι μακροοικονομικοί παράγοντες μετά την πανδημία και τον πόλεμο στην Ουκρανία δεν μοιάζουν θετικοί, πιστεύουμε ότι προσφέρουμε το σωστό προϊόν, στη σωστή τιμή, την κατάλληλη στιγμή, και αυτό μπορεί να μας οδηγήσει μόνο στην επιτυχία.

Αποκλειστική Διάθεση:
OPTIX -ΧΑΛΙΩΤΗΣ Α.Ε.
www.optix.gr

Share with your friends
Previous Post

TutorNET – μπείτε στον κόσμο μας

Next Post

ANY DI