OPTI 2018

17% περισσότεροι εκθέτες στο Μόναχο!

Οι Ενότητες του Μέλλοντος

28.430 επισκέπτες, 668 εκθέτες από 40 χώρες και με περισσότερες από 174 εκατομμύρια παραγγελίες, ολοκληρώθηκε η επιτυχημένη εμπορική έκθεση Opti για το 2018. Εκτός από τα παραπάνω, οι διοργανωτές της εμπορικής έκθεσης μπορούν να είναι χαρούμενοι για τις υψηλές βαθμολογίες της: το 94% των επισκεπτών και το 92% των εκθετών έδωσαν κορυφαίες βαθμολογίες. Επιπλέον, η νέα ενότητα στην αίθουσα B4 με το “FUTURESHOP” αποτέλεσε μια ακόμη επιτυχία των διοργανωτών.

“Η έκθεση Opti 2018, ήταν ένας σημαντικός πρόλογος μιας επιτυχημένης τελικής πρόβας για την πρεμιέρα της Opti 2019. Το άνοιγμα, για πρώτη φορά, μιας πέμπτης αίθουσας και η συγχώνευση των χώρων των ανεξάρτητων brands στην αίθουσα C1 και C2 ήταν μια μικρή πρόγευση του τι πρόκειται να έρθει το επόμενο έτος. Στη συνέχεια, η Οpti θα ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο με δύο νέες αίθουσες”, κατέληξε ο Dieter Dohr, Διευθύνων Σύμβουλος του GHM Gesellschaft für Handwerksmessen mbH.

Ο νέος χώρος στην αίθουσα Β4 ήταν εξίσου δημοφιλής, τα περίπτερα των χωρών της Νότιας Κορέας, της Γαλλίας, της Κίνας και της Ιαπωνίας καθώς και το νέο FUTURESHOP, βρισκόντουσαν εκεί. Επιπλέον, η Opti 2018 κατάφερε να έχει 17% περισσότερους εκθέτες από ό,τι το προηγούμενο έτος.
Όταν οι επισκέπτες ρωτήθηκαν γιατί επισκέφτηκαν την εμπορική έκθεση, απάντησαν ότι αναζητούσαν καινοτόμες ιδέες και την περαιτέρω εκπαίδευση τους. Έξι στους δέκα επισκέπτες δήλωσαν ότι επισκέφτηκαν την έκθεση Opti αποκλειστικά για να εκπληρώσουν αυτούς τους στόχους. Τα κυριότερα σημεία της συνεχούς εκπαίδευσης και γνώσης ήταν, εκτός από τις ομιλίες που διεξήχθησαν στο φόρουμ, οι ημερήσιες επισκέψεις σε Οπτικά καταστημάτα με ξεναγούς τους φοιτητές του Πανεπιστημίου του Aalen. Οι παρουσιάσεις τους, τόσο στα γερμανικά και όσο και στα αγγλικά, που ήταν σχετικές με το μέλλον της οπτικής βιομηχανίας, έλαβαν τις καλύτερες βαθμολογίες από το 87% των επισκεπτών.

Δάκρυα και κραυγές χαράς ακούστηκαν από το περίπτερο του ισπανικού brand, ΝΙΝΑ ΜΥΡ τους νεοαφιχθέντες του Opti Box 2018, οι οποίοι βραβεύτηκαν για τα εξαιρετικά ξύλινα γυαλιά τους, με το βραβείο “BLOGGER SPECTACLE” από τους fashion bloggers από όλη την Ευρώπη. Περίπου 30 από αυτούς συναντήθηκαν στην έκθεση Οpti και το Σάββατο απένημαν το δεύτερο “SPECTACLE BLOGGER Award” για να βραβεύσουν το αγαπημένο τους Brand, από τους 16 εκθέτες, που συμμετείχαν στο Box Opti. Ένα άλλο μέρος αυτής της διεθνούς συνάντησης “blogger” ήταν το αποκλειστικό καλωσόρισμα αλλά και υποδοχή μιας ομάδας αγαπημένων brands που επιλέχθηκαν, μεταξύ πολλών: Neubau eyewear, EINSTOFFEN, monogram, SALT., Lunor, götti, Maui Jim και ο “γυάλινος συνεργάτης” ZEISS Vision Care.

Πολύ ευχαριστημένοι με την πορεία όλων συνολικά των εμπορικών εκθέσεων που πραγματοποιήθηκαν μέχρι σήμερα, είναι οι μακροχρόνιοι εταίροι της Οpti από τον βιομηχανικό και επαγγελματικό κλάδο. Ο κ. Oliver Fischbach, πρόεδρος της EUROM1, της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Οπτικών Βιομηχανιών, ο οποίος υποστηρίζει παραδοσιακά την έκθεση Οpti ως τόπο διεξαγωγής μιας ευρωπαϊκής συνάντησης, δήλωσε για αυτές τις τρεις μέρες που βρισκόταν στην έκθεση: “η Οpti 2018 συνέχισε τη μεγάλη της ανάπτυξη και η διεθνοποίηση της πήρε τον δρόμο της. Εκτός από τις γειτονικές χώρες, υπήρξε αυξημένη συμμετοχή από την Ανατολική Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή”. Επίσης, ο κ. Peter Gumpelmayer, πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Οπτικής και Οπτομετρίας (ECOO), δήλωσε:
«Αναγνωρίζοντας ότι η έκθεση Οpti γίνεται συνεχώς ένα διεθνές γεγονός, με κάνει πολύ ευτυχισμένο. Όπως βλέπουμε σε μεγάλο βαθμό η ανάπτυξη του εκθεσιακού χώρου που γίνεται για οπτικό εξοπλισμό, τα τελευταία δύο χρόνια μας έχει δείξει ότι οι οπτικές υπηρεσίες έρχονται στο προσκήνιο όλο και περισσότερο”.

Η επόμενη έκθεση Οpti 2019 θα πραγματοποιηθεί από τις 25 έως τις 27 Ιανουαρίου 2019 στις αίθουσες C1 έως C6 στο Μόναχο.

Share with your friends
Tags:
Previous Post

48η MIDO

Next Post

Vision Training Institute