Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.
Let’s look at the new future!
Η εταιρία ερευνών κοινής γνώμης και εφαρμογών επικοινωνίας Prorata S.A. σε συνεργασία με τη Well Done διενήργησε μεγάλη πανελλαδική έρευνα τον Ιούνιο του 2021 στην οποία συμμετείχαν 800 άτομα άνω των 17 ετών που διαμένουν μόνιμα στην Ελλάδα με στόχο τη διερεύνηση στάσεων και αντιλήψεων σχετικά με θέματα όρασης και αγοράς οπτικών ειδών.