Στρατηγική ανάλυση του κλάδου οπτικών καταστημάτων λιανικής πώλησης στην Ελλάδα

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στα πλαίσια ενός ανταγωνιστικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος προτεραιότητα της διοίκησης μίας επιχείρησης είναι ο σχεδιασμός της στρατηγικής της, με στόχο την επίτευξη υψηλότερης αποδοτικότητας  και τη βελτίωση των αδύναμων πτυχών της.  ΟΡΙΣΜΟΣ, ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ  Η λέξη Στρατηγική έχει τις ρίζες της στην αρχαία Ελλάδα και συγκεκριμένα  προέρχεται από τη σύνθεση του ουσιαστικού […]

Share with your friends

ΦΑOS: Το brand γυαλιών ηλίου που εξυμνεί την ηλιοφάνεια της Ελλάδας 

«Made in bright sunshine»: Δεν πρόκειται απλώς για ένα σλόγκαν που δίνει έμφαση στην παραγωγή των γυαλιών ΦΑΟS στη χώρα που εκπροσωπούν, αλλά λειτουργεί ως ανώτερη σύνδεση του ίδιου του ακροατή με μια κατάσταση που χαρακτηρίζει την Ελλάδα. Δηλαδή την «έντονη ηλιοφάνεια». Όραμα και αξίεςΌλα τα γυαλιά ηλίου ΦΑΟS είναι χειροποίητα, παράγονται εξ ολοκλήρου στην […]

Share with your friends

Look: SPORT ΣΥΛΛΟΓΗ ΑΝΟΙΞΗ-ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2025: Η ώρα του Athleisure 

Η LOOK παρουσιάζει τη νέα της συλλογή SPORT για τη σεζόν Άνοιξη-Καλοκαίρι 2025, λανσάροντας 10 σχέδια που ενσαρκώνουν την εξέλιξη ενός ιστορικού τομέα της LOOK. Το τολμηρά καινοτόμο όραμα της συλλογής υπογραμμίζει τη δέσμευσή της στην κορυφαία ποιότητα, λειτουργικότητα, σχεδίαση και απόδοση. Πριν από δεκαπέντε χρόνια, η LOOK άλλαξε τα δεδομένα στην αγορά οπτικών με […]

Share with your friends