Paul Frank: Ένας σχεδιαστής αποφασισμένος να κυνηγήσει το όνειρό του…

O σχεδιαστής Paul Frank ποτέ δεν επιδίωξε τη μετριότητα και το συμβιβασμό, ίσως γι’ αυτό πολύ γρήγορα έγινε διάσημος και το μαϊμουδάκι του κατέκτησε τον κόσμο!

Ζήστε τη χαρά της δημιουργίας μέσα από έναν από τους πιο ενθουσιώδεις και διασκεδαστικούς σχεδιαστές γυαλιών από τη νότια Καλιφόρνια! Εμπνευσμένα σχέδια που απευθύνονται σε νέους, αλλά και σε όσους αισθάνονται μέσα τους νέοι! Μία σειρά από κλασικά, ρετρό και στιλάτα σχέδια, σε μοναδικά χρώματα, συνδυασμούς και μεγέθη!

Οι χρωματισμοί ποικίλλουν, διαθέτοντας από σκουρόχρωμους σκελετούς μέχρι αποχρώσεις του τιρκουάζ και του κράνμπερι! Ο Paul Frank έχει σχεδιάσει σίγουρα κάτι για όλους όσους επιθυμούν ένα πιο νεανικό και ενθουσιώδες στιλ σε ό,τι αφορά τα οπτικά προϊόντα.
Επιθυμείτε ένα πιο παιχνιδιάρικο ύφος; Επιλέξτε ένα ζευγάρι γυαλιά με όμορφες αντιθέσεις στους τόνους του λευκού και του πορτοκαλί. Το μόνο σίγουρο είναι ότι, ό,τι και εάν επιλέξετε μέσα από την πλούσια συλλογή του Paul Frank, θα ανακαλύψετε το παιδί που κρύβεται μέσα σας!

Λίγα λόγια από την εταιρεία…
Το όραμά μας: H διασκέδαση. Είτε σχεδιάζουμε μοναδικούς σκελετούς γυαλιών, είτε χειροποίητα ραμμένα δώρα για φίλους, είτε t-shirts με τον αγαπημένο μας χαρακτήρα, ένας είναι ο κύριος στόχος μας: η διασκέδαση! Σχηματίζουμε χαμόγελα παγκοσμίως για 23 χρόνια, μέσα από τους πιο αναγνωρισμένους χαρακτήρες μας, όπως ο Julius. Συνδυάστε όλα τα παραπάνω με ποικίλους, ζωηρούς χρωματισμούς και με την αστείρευτη έμπνευση και έχετε τον Paul Frank!
Πιστεύουμε σε: Ζωντανούς, χαρούμενους χρωματισμούς, στο χιούμορ, τον ευχάριστο σαρκασμό, την έμπνευση και την καθημερινή ευφυΐα. Μία νεανική, φρέσκια προσέγγιση σε όλα! Η αξιοσέβαστη τέχνη του να δωρίζεις.

Λίγη ιστορία…
Ο Paul Frank ξεκίνησε την καριέρα του το 1995, όταν ξεκίνησε να ράβει χειροποίητα πορτοφόλια ως δώρα για τους φίλους του, σε ένα μικρό γκαράζ στο Huntington Beach. Τα προϊόντα του ήταν μοναδικά και ο κόσμος δεν μπορούσε να βρει παρόμοια πουθενά στην αγορά. Τα δώρα του απαρτίζονταν από ευφάνταστους χαρακτήρες, με ονόματα όπως Julius and Skurvy. Κανείς δε φανταζόταν ότι ο ενθουσιασμός και το μεγάλο ενδιαφέρον του κόσμου γι’ αυτούς τους αξιαγάπητους χαρακτήρες, θα είχε ως αποτέλεσμα να γίνουν σύντομα pop culture icons!

Τι χαρακτήρας Paul Frank είσαι;

Οι γυναίκες και οι άνδρες που επιλέγουν Paul Frank εμπνέονται από το σχέδιο, τη μουσική, τον κινηματογράφο, την τέχνη και τη φωτογραφία. Αγαπούν τα ταξίδια, τις εκθέσεις και τις συναυλίες. Κατέχουν μία μοναδική ευαισθησία σε ό,τι αφορά τη μόδα που “παντρεύει” το vintage με το σύγχρονο στιλ. Είναι πολιτικά και περιβαλλοντολογικά συνειδητοποιημένοι, αγαπούν την ελευθερία και συνεισφέρουν σε ευγενείς σκοπούς. Δεν προσπαθούν να είναι cool ή hip, είναι αυτόνομοι, ξεχωρίζουν και είναι πιστοί στα ιδανικά τους. Οι γυναίκες και οι άνδρες του Paul Frank αντιλαμβάνονται την ποιότητα και το design. Εκτιμούν την καινοτομία και απαιτούν το καλύτερο για εκείνους – οτιδήποτε είναι αυτό.

Τα νεαρά κορίτσια και αγόρια Paul Frank αγαπούν τα νέα και trendy στιλ, ενώ ταυτόχρονα εκτιμούν τα “εδραιωμένα” brands και αποφασίζουν μόνοι τους σε ό,τι αφορά το προσωπικό τους στιλ. Τα νέα κορίτσια, εμπνέονται από τους διάσημους και τα περιοδικά μόδας, αλλά δεν επηρεάζονται. Ζουν σε έναν κόσμο με πολύ γρήγορους ρυθμούς – είναι πολυτάλαντες και τεχνολογικά ενήμερες. Τους αρέσει να επικοινωνούν με τα αγαπημένα τους brands μέσα από τα σχόλια των καταναλωτών. Αυτά τα κορίτσια αριθμούνται περίπου σε 64 εκάτ. παγκοσμίως και ξοδεύουν ένα ευγενές ποσό σε γυαλιά και οτιδήποτε άλλο εκφράζει τον τρόπο ζωής τους. Οι νέοι που επιλέγουν Paul Frank ψάχνουν διακριτικά να ανακαλύψουν το αυθεντικό στιλ τους, αγαπούν τα σχολικά art projects, τα video games, ασχολούνται με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και φυσικά φλερτάρουν τα κορίτσια.

Οι νέοι 20 ετών συμμετέχουν σε φεστιβάλ μουσικής και οι ημέρες τους είναι γεμάτες από νότες, ενώ προσπαθούν να πείσουν την οικογένειά τους να τους χρηματοδοτήσουν ένα ταξίδι για το γύρο της Ευρώπης! Το προσωπικό τους στιλ είναι ένας συνδυασμός vintage με λιτά στοιχεία από το αγαπημένο τους τζιν και brand παπουτσιών. Δεν είναι ιδιαίτερα αθλητικοί, ενώ ασχολούνται με τα X Games, το skateboarding, το σερφ και το σνόουμπορντ. Είναι περιβαλλοντολογικά συνειδητοποιημένοι και αθεράπευτα ρομαντικοί, εάν και δε θα το παραδεχτούν ποτέ. Καταλαβαίνουν την έννοια της ποιότητας και του design και είναι πιστοί σε όποιο brand τους κάνει να αισθάνονται άνετα και ο εαυτό τους.

Τα παιδιά ηλικίας 7 έως 14 χρόνων Paul Frank εκτιμούν το στιλ, έχουν τη δική τους γνώμη και ενδιαφέρονται για το μέλλον τους. Τα κορίτσια είναι γλυκά, πρόσχαρα, κάποιες φορές σκανταλιάρικα, αγαπούν να τσεκάρουν τα e-mails τους και να μιλούν στο κινητό τους. Τα αγόρια αγαπούν τα επιστημονικά πειράματα, τις εκρήξεις, τους πυραύλους, τα ανέκδοτα και να περνούν χρόνο με φίλους τους. Και τα αγόρια και τα κορίτσια βλέπουν στην τηλεόραση τις αγαπημένες τους εκπομπές και τους αρέσει να εξερευνούν εικονικούς κόσμους!

Τα παιδιά ηλικίας 3 έως 7 χρόνων Paul Frank είναι μία έκρηξη φαντασίας! Εκφράζονται δημιουργικά κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού και της εξερεύνησης. Παρ’ όλο που μπορούν να χειριστούν άνετα ένα iPad, είναι το ίδιο χαρούμενα με το να παίζουν έξω στη φύση, μετατρέποντας μία κούτα σε οχυρό ή σε πριγκιπικό κάστρο. Το φανταστικό παιχνίδι παίρνει ζωή είτε ζωγραφίζοντας είτε παίζοντας με legos, είτε φτιάχνοντας ένα παζλ. Αγαπούν τα βιβλία και αναπτύσσουν καθημερινά τις δεξιότητές τους. 

Τα νήπια έως δύο ετών συνοδεύουν τους γονείς τους σε ταξίδια, στις αγαπημένες τους συναυλίες και σε αγαπημένες γκαλερί τέχνης. Αυτοί οι γονείς είναι απαιτητικοί, ειδικά σε ό,τι αφορά το ρουχισμό. Επιθυμούν τα παιδιά τους να έχουν ιδιαίτερα looks, όπως εκείνοι. Επειδή πολλοί γονείς Paul Frank απασχολούνται στο δημιουργικό τομέα, είναι συνειδητοποιημένοι και ξεκάθαροι σε ό,τι επιθυμούν. Αυτό που θέλουν είναι μία δυνατή αίσθηση ταυτότητας, ποιότητας και άνεσης, κάτι που γνωρίζουν ότι μπορούν να αποκτήσουν, γιατί το κλειδί σε όλα αυτά είναι η ισορροπία.

Share with your friends
Tags:
Previous Post

Myopia Control

Next Post

Φακοί επαφής και Πρεσβυωπία