Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η 49η MIDO

Σημειώθηκε ρεκόρ σε συμμετοχές εκθετών στο πιο πολυαναμενόμενο διεθνές eyewear event!

Γράφει o Bασίλης Γουλιέλμος,
Εκδότης, [email protected]

Η MIDO είναι μία διεθνής έκθεση που επικεντρώνεται στα οπτικά είδη, την οπτομετρία και την οφθαλμολογία. Η MIDO διοργανώνεται κάθε χρόνο στο Μιλάνο (Fieramilano Rho) της Ιταλίας και είναι η κυρίαρχη διεθνής έκθεση στον τομέα των οπτικών. Ένα μοναδικό event όπου όλα τα νέα προϊόντα και οι υπηρεσίες παρουσιάζονται στους οπτικούς – οπτομέτρες και κυρίως ένα meeting point, όπου δίνεται η δυνατότητα σε όλους τους επαγγελματίες να επικοινωνήσουν τα προϊόντα τους, να κλείσουν συμφωνίες και να ανακαλύψουν τις τελευταίες τάσεις που κυριαρχούν στον κλάδο. Η MIDO απευθύνεται σε όλους, είτε είναι παραγωγοί, διανομείς, αντιπρόσωποι ή αποκλειστικοί εισαγωγείς.

Κάθε χρόνο η MIDO προσφέρει νέες δυνατότητες στους εκθέτες και χάρη στην εκπληκτική δομή της, είναι πάντα μία μοναδική εμπειρία για όσους συμμετέχουν σ’ αυτή. Έτσι και φέτος, στην 49η έκδοσή της σημειώθηκε ρεκόρ σε συμμετοχές, με 1.323 εκθέτες (εκ των οποίων οι 110 συμμετείχαν για πρώτη φορά) και έναν εκπληκτικό εκθεσιακό χώρο 52.000 m2. Από το Σάββατο έως τη Δευτέρα οι 7 full-booked αίθουσες του Rho Fiera φιλοξένησαν τους πιο σημαντικούς Ιταλούς και διεθνείς «πρωταγωνιστές» του οπτικού κλάδου, δηλαδή, κατασκευαστές, αγοραστές, σχεδιαστές, επιχειρηματίες, οπτικούς, οφθαλμιάτρους, καθώς και την παγκόσμια αλυσίδα διανομής eyewear. Τα μη προβλεπόμενα, αλλά εκπληκτικά νούμερα, υποδηλώνουν την τρομερή επιτυχία της MIDO και προμηνύουν μία ακόμη πιο ενδιαφέρουσα έκθεση, η οποία θα λάβει χώρα το 2020.

Bestore Awards

Τα Bestore awards τιμούν τα πιο εξαιρετικά οπτικά καταστήματα παγκοσμίως, τα οποία επιλέγονται ανάμεσα από αρκετούς υποψήφιους από 35 χώρες. Τα καταστήματα που βραβεύθηκαν βρίσκονται στο Μπουένος Άιρες και το Λονδίνο. To βραβείο Bestore Design το κέρδισε το αργεντίνικο κατάστημα Infinit Eyewear, ενώ το Κite, με προέλευση το Shoreditch του Λονδίνου βραβεύθηκε με το Bestore Innovation award. Η κριτική επιτροπή ξεχώρισε το Infinit Eyewear για τη διαρρύθμιση, τα υλικά, τον σχεδιασμό και την εσωτερική διακόσμησή του, στοιχεία που συντελούν και δημιουργούν μία αξέχαστη αγοραστική εμπειρία στους eyewear fun του Μπουένος Άιρες. Το βραβείο που δόθηκε στο κατάστημα Kite στην οδό Redchurch στο Λονδίνο, βασίστηκε στην εξαιρετική ποιότητα εξυπηρέτησης που δέχονται οι πελάτες του, αφού τους παρέχονται συμβουλές και εξετάσεις ματιών από εξειδικευμένο προσωπικό σε ειδικά διαμορφωμένα booths, ενώ μπορούν να πιουν ταυτόχρονα τον καφέ ή το ποτό τους στο υπέροχο Eyebar.

Έρευνα

Στη φετινή MIDO, η έρευνα αποτέλεσε για ακόμη μία φορά κεντρικό θέμα, με παρουσιάσεις που αφορούσαν στην eyewear αγορά, τους καταναλωτές, τις τάσεις και τον σχεδιασμό. Στην παρουσίαση “Accessories and Eyewear Forecast” μελετήθηκε και συζητήθηκε η εξέλιξη των στιλ και τάσεων, ενώ επιπρόσθετα παρουσιάστηκαν δύο έρευνες της MIDO, η OMO-Optical Monitor, αναγκαία για την κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών στις τέσσερις παγκόσμιες μακροοικονομίες και την MIDO Outlook, βαρόμετρο για την eyewear αγορά.

Η GFK αποκάλυψε όλα τα ευρήματα από την 9η μελέτη Optical Monitor. Η έρευνα εξέτασε τις στρατηγικές πώλησης και τις τάσεις από περίπου 5.000 καταναλωτές στην Κίνα, τη Ρωσία, τις Η.Π.Α. και την Ιαπωνία.
Όσον αφορά στις αγοραστικές τάσεις, τα δεδομένα έδειξαν ότι το μεγαλύτερο ποσοστό αγορών πραγματοποιούνται ακόμα offline, παρ’ όλα αυτά, το ποσοστό όσων αγοράζουν online αυξάνεται διαρκώς, ενώ η ποιότητα παραμένει ο κύριος οδηγός για την τελική αγοραστική επιλογή. Στην Κίνα, για παράδειγμα, οι καταναλωτές θεωρούν τα οπτικά προϊόντα ως αξεσουάρ που προσδίδουν κύρος, οπότε η ποιότητα και ο σχεδιασμός είναι οι κύριοι παράγοντες για να προβούν σε αγορά.

Επιπρόσθετα, στην 3η έκδοση MIDO Outlook, διεξήχθη έρευνα στην οποία συμμετείχαν 1.320 επιχειρήσεις, από 98 χώρες, η οποία έδειξε ότι η αγορά παραμένει σε σταθερά επίπεδα. Περισσότεροι από τους μισούς συμμετέχοντες της έρευνας (53%) εξέφρασαν την αισιοδοξία τους για το μέλλον, ειδικότερα εκείνοι από τις Η.Π.Α. και την Ωκεανία. Οι εξαγωγές παραμένουν ένας παράγοντας κλειδί για τις εταιρίες, αφού το 40% κερδίζει περισσότερα από τα μισά κέρδη του στο εξωτερικό (με τη δυτική Ευρώπη και τις Η.Π.Α. να συγκαταλέγονται στους κυρίως καταναλωτές). Οι Η.Π.Α. είναι η χώρα εκείνη που έχει τα περισσότερα δίκτυα παγκοσμίως, ενώ η Κίνα θεωρείται μία από τις χώρες με τις μεγαλύτερες μελλοντικές δυνατότητες.

Τέλος, οι εταιρίες θέλουν πάντα να είναι ενημερωμένες για τις νέες τάσεις και τα προϊόντα, με σκοπό να έχουν μία πιο ολοκληρωμένη άποψη για τον κλάδο, θεωρούν ως πιο αποτελεσματικό εργαλείο για να προωθήσουν την επιχειρηματικότητά τους (76%) τις εκθέσεις που αφορούν τα οπτικά προϊόντα, ενώ ακολουθούν οι ιστοσελίδες (66%) και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (55%).

H επόμενη MIDO θα πραγματοποιηθεί στο Μιλάνο από 28 Φεβρουαρίου έως 2 Μαρτίου 2020.

Share with your friends
Tags: