Η MIDO 2023, με πλήρως ανανεωμένη εμφάνιση και νέο αέρα!

Η MIDO με την νέα της καμπάνια δίνει μορφή στις αξίες που την κάνουν ξεχωριστή εδώ και περισσότερο από 50 χρόνια: καινοτομία και παράδοση, ομορφιά και μεταμόρφωση, διαχρονικότητα και παγκοσμιότητα, ουσία και αριστεία.

Η νέα καμπάνια επικοινωνίας FRAMES, στηρίζεται στην ιδέα του δημιουργικού διευθυντή Max Galli, σχεδιαστή, καλλιτέχνη και, όπως θέλει να αυτοπροσδιορίζεται, «δημιουργικού εξερευνητή», σε συνεργασία με το Mixer Group. Ο Galli είναι δημιουργός και εκφραστής ενός νέου οράματος με μία ισχυρή διαπολιτισμική προσέγγιση, ανοιχτή προς όλους. Βασίζεται στην γόνιμη αλληλεπίδραση και το χρώμα, δίνοντας μια ξεχωριστή διάσταση στα γυαλιά και ολόκληρο το σύμπαν των οπτικών ειδών, και παγιώνοντάς τα, ένα προς ένα, ως μέσο έκφρασης του στυλ και της προσωπικότητας.

Η καμπάνια βασίζεται σε τέσσερα άτομα, τα οποία θα αποκαλύπτονται κάθε μήνα από σήμερα έως τις 15 Δεκεμβρίου και τα οποία εκπροσωπούν τα θεμελιώδη στοιχεία της φιλοσοφίας της MIDO: Νεωτερισμός, κουλτούρα, μόδα και ομορφιά.

Η ανανέωση ολοκληρώνεται με τη νέο χαρακτηριστική φράση: «The Eyewear State of the Art», που επιβεβαιώνει εκ νέου την προέχουσα θέση που καταλαμβάνει η MIDO, εκεί όπου μπορούμε να δούμε το παρόν και το μέλλον των γυαλιών, χάρη στη συμμετοχή ολόκληρης της παγκόσμιας αλυσίδας εφοδιασμού .

Το ραντεβού με τη MIDO 2023 έχει οριστεί για τις 4-6 Φεβρουαρίου, στο Fiera Milano Rho, με εταιρείες και brands από όλο τον κόσμο, με κατασκευαστές σκελετών, φακών και μηχανημάτων, με σχεδιαστές, από μεγάλες πολυεθνικές μέχρι μικρές καινοτόμες εταιρείες. Εκεί θα χαράξουμε νέα μονοπάτια, θα ενισχύσουμε συνεργασίες και θα συνάψουμε συμφωνίες.

Για να είστε πάντα ενημερωμένοι για τα νέα της MIDO, επισκεφτείτε τον ιστότοπο www.mido.com
και τα επίσημα προφίλ σε Instagram (@mido_exhibition), Facebook (@MIDOExhibition), Twitter (@MIDOExhibition) και LinkedIn.

Share with your friends
Tags:
Previous Post

Maui Jim: Colour. Clarity. Detail.

Next Post

Zeiss ClearView