sinentefxi_me_tin_amelie_morel

Συνέντευξη με την Amélie Morel, πρόεδρο της SILMO PARIS

amelie_morel_

Το νέο διαφημιστικό σλόγκαν για την έκδοση 2023 της εμπορικής έκθεσης είναι «Generation SILMO». Πώς προέκυψε αυτό το tagline;

A.M.: Αρκετοί λόγοι, τόσο λογικοί όσο και συναισθηματικοί, μας οδήγησαν σε αυτή την επιλογή. Για περισσότερα από 50 χρόνια, η SILMO Paris παραμένει η πρώτη και παλαιότερη επαγγελματική εμπορική έκθεση που συμμετείχε στη ζωή και την ιστορία της παγκόσμιας βιομηχανίας οπτικών. Αρκετές γενιές ανδρών και γυναικών έχουν συμβάλει στην ανάπτυξή της και έχουν γίνει συμμέτοχοι στη πρόοδο τόσο της επιχείρησης τους όσο και της έκθεσης. 

Μάλιστα, μια σειρά από εταιρείες, εκθέτουν κάθε χρόνο στο SILMO Paris από την πρώτη φορά που πραγματοποιήθηκε στο Oyonnax το 1967! Η εταιρεία Morel είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα, αφού δεν έχασε ποτέ ούτε μια έκδοση.

Το tagline «Generation SILMO» εκφράζει αυτή την αδιάκοπη συνέχεια: την αίσθηση του να κληροδοτείς κάτι από τη μια γενιά στην άλλη, μέσω ιστορικών συμμετοχών, μεγάλων και μικρών. Αυτή η διάσταση είναι τόσο σημαντική για τη δυναμική του κλάδου έστω και εάν οι επαγγελματίες προέρχονται από διαφορετικές γενιές: νέοι και όχι και τόσο νέοι, μοιράζονται τις απόψεις τους, προχωρώντας μαζί. Και έτσι, με το πέρασμα των χρόνων, η SILMO Paris έχει γίνει φυσικά ένας χώρος συνάντησης όπου οι άνθρωποι είναι ξεκάθαρα στην ευχάριστη θέση να επικοινωνήσουν.

Μήπως σημαίνει επίσης ότι η ανάγκη να ανήκεις σε έναν κλάδο είναι πραγματική και σημαντική ταυτόχρονα;

A.M.: Η SILMO Paris βασίζεται στην ιδέα των κοινοτήτων που υπερασπίζονται τις ίδιες αξίες και έχουν τις ίδιες, ή σχεδόν τις ίδιες, φιλοδοξίες. Μπορείς να μας πεις ακόμα και μεγάλη οικογένεια. Έτσι ακριβώς προέκυψε η ιδέα της «Οικογένειας SILMO», με βάση αυτή την παρατήρηση, ότι η Silmo δηλαδή είναι ένας τόπος συνάντησης για κάθε πρωτοβουλία, εκθεσιακό χώρο και εμπορική έκθεση που διοργανώνουμε σε όλο τον κόσμο.

silmo_paris

Φυσικά, αυτός δεν είναι απλά ένας μαγικός κόσμος, μπορεί να υπάρξουν εντάσεις, διαφωνίες και αντιρρήσεις, αλλά στο τέλος, η SILMO Paris καταφέρνει να ευθυγραμμίσει όλες τις δυνάμεις της για να ικανοποιήσει ολόκληρο τον οπτικό κλάδο.

Η μακροχρόνια επιτυχία της έκθεσης είναι επίσης ζήτημα διατήρησης της ίδιας δομής και των ίδιων θεμελιωδών αρχών, από γενιά σε γενιά;

A.M.: Κάθε γενιά αναπτύσσει στάσεις και συμπεριφορές που προκύπτουν από το κοινωνικοοικονομικό πλαίσιο στο οποίο ανατρέφεται. Αλλά η συμβολική ιδέα «Generation SILMO» είναι επίσης ένας τρόπος να τεθούν τα θεμέλια και να αποδειχθεί η στρατηγική συνέχεια της εμπορικής έκθεσης, έκδοση μετά την έκδοση, με τη μία προεδρία να οδηγεί ομαλά στην επόμενη σε ένα συνεκτικό σύνολο.

Η SILMO Paris είναι επίσης ένας τόσο σταθερός θεσμός λόγω της σταθερότητας του οργανισμού. Κάθε μέλος του εποπτικού συμβουλίου εμπλέκεται πλήρως και η οργανωτική ομάδα παραμένει παρούσα και προσεκτική στις κινήσεις της καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

interview_amelie_morrel
interview_amelie_morel

Όλοι οι συνεργάτες είναι πραγματικά προσκολλημένοι σε αυτήν την φιλική ατμόσφαιρα με απόλυτη συνοχή για τον στόχο, έτσι τόσο οι εκθέτες όσο και οι επισκέπτες νιώθουν πραγματική εκτίμηση για αυτό. Αυτή η σταθερότητα επιβεβαιώνεται, από γενιά σε γενιά, παρά τις κρίσεις που έχουμε υποστεί, όπως ο COVID.

Χάρη στο μακροπρόθεσμο όραμα και τη διορατικότητά της, η SILMO Paris έχει κερδίσει κάθε γενιά. Πολύ περισσότερο από μια απλή εμπορική έκθεση, είναι ένας χώρος συνάντησης. Η μακροχρόνια επιτυχία της διοργάνωσης είναι επίσης ζήτημα διατήρησης της ίδιας δομής και των θεμελιωδών αρχών της, από γενιά σε γενιά.

Share with your friends
Tags: