Νίκος Παΐσιος: Ποτέ μην σταματάς να αλλάζεις!

O Νίκος Παΐσιος, Commercial Director International της Carolina Lemke μιλά στο
#EYEMAG σχετικά με τη νέα του θέση, το ταχέως αναπτυσσόμενο brand Carolina
Lemke καθώς και τη συνεργασία του με την Glassroom.

Αγαπητέ Νίκο, αν και οι περισσότεροι αναγνώστες σάς γνωρίζουν από τη μακρόχρονη δραστηριοποίηση στο χώρο των οπτικών, θα ήθελα να μας μιλήσετε για τις νέες ευθύνες,
ως Commercial Director International της Carolina Lemke.

Ήδη από το ξεκίνημά μου το 1992, μεγάλο κομμάτι της πορείας μου είχε να κάνει με τη διεθνή αγορά ως buyer. Όλη αυτή η εμπειρία οδήγησε αναπόφευκτα στον εξαιρετικά ενδιαφέροντα ρόλο του marketer και κορυφώθηκε το 2017 με την ανάληψη των καθηκόντων του Commercial Director EMEA της Morel, στη Γαλλία, που διήρκεσε μέχρι και τον Δεκέμβριο του 2022. Η επιστροφή μου στην Ελλάδα όμως δεν ήταν παρά η αρχή ενός νέου συναρπαστικού ταξιδιού, βάζοντας πλώρη αυτή τη φορά για την επέκταση του υποσχόμενου brand Carolina Lemke Berlin στις διεθνείς αγορές

Πείτε μας λίγα λόγια για την Carolina Lemke.

Η Carolina Lemke ιδρύθηκε το 2011 και είναι ήδη μία από τις πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες εταιρείες οπτικών ειδών παγκοσμίως. Τα ετήσια στοιχεία πωλήσεων καταγράφουν πάνω από ένα εκατομμύριο κομμάτια γυαλιών ηλίου και οράσεως, που διατίθενται μέσω 70 monobrand καταστημάτων στο Ισραήλ, με τζίρο 65 εκατομμυρίων ευρώ, γεγονός ιδιαίτερα εντυπωσιακό για μία μάρκα που υφίσταται μόλις 12 χρόνια. Η επιτυχία της οφείλεται κυρίως στη σταθερή σχέση εμπιστοσύνης που έχει χτίσει με τους καταναλωτές, εξασφαλίζοντάς τους high fashion ποιοτικά γυαλιά σε λογικές τιμές. Επίσης το γεγονός ότι έχει γεννηθεί και εξελίσσεται μέσα σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον διεθνώς, την έχει προικίσει με μια φυσική αντοχή και ευελιξία σε ότι καινούργιο προκύπτει, κάτι που αντανακλάται παντού: στα προϊόντα, στη στρατηγική αλλά και στους ανθρώπους που είναι η ψυχή της.

Πίσω από όλο αυτό το οικοδόμημα αλλά μπροστά από κάθε νέο σχεδιασμό βρίσκεται η γερμανίδα
σχεδιάστρια Carolina Lemke. Η ίδια προτιμάει για έμπνευση την ησυχία του παρασκήνιου, , ακολουθώντας τις πιο πρωτοπόρες τάσεις για λιγότερη έκθεση και περισσότερη ουσία. Το όραμά της συμπορεύεται με εκείνο του συζύγου της, ο οποίος διευθύνει τον όμιλο Castro-Hoodies και μοιράζεται το πάθος της για τον
σχεδιασμό.

Οι δημιουργίες της απευθύνονται σε ένα νεανικό, τολμηρό, γοητευτικό και αυθόρμητο κοινό, που
είναι δομικό στοιχείο της ταυτότητας του brand με moto «ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ». Με δύο μεγάλες διαφημιστικές εκστρατείες και πέντε ψηφιακές ετησίως, η Carolina Lemke έχει συνεργαστεί με διάσημους καλλιτέχνες και μοντέλα όπως ο Steve Taylor (Aerosmith), η Kim Kardashian, η Bar Refaeli, ενώ είναι δυναμικά παρούσα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσα από influencers που έλκουν τα πιο ενδιαφέροντα δυναμικά κοινά.

Και φυσικά η μάρκα όντας στην καρδιά μιας δυναμικής καθημερινότητας που βρίσκεται στο επίκεντρο των εξελίξεων, επενδύει τόσο στην τοποθεσία των καταστημάτων της όσο και στη διακόσμησή τους, το στυλ και την ατμόσφαιρα, δίνοντας προτεραιότητα στην εμπειρία των καταναλωτών. Κάτι που στο τέλος πρέπει επίσης να προσθέσω στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της μάρκας, είναι η μεγάλη και συνεχώς ανανεούμενη συλλογή της.

Διαθέτει 4 συλλογές κάθε χρόνο, με μια εκτενή γκάμα από συνολικά 400 μοντέλα γυαλιών ηλίου και οράσεως. Η συλλογή μας έχει σχεδιαστεί για να καλύπτει το 85% των σχημάτων προσώπου των
καταναλωτών, καθιστώντας την εξαιρετικά ευέλικτη και εμπορικά ελκυστική.

Ποιο ήταν εκείνο το στοιχείο που σας κέρδισε να ασχοληθείτε με την Carolina Lemke;

Έχοντας σίγουρα κάτι από το moto «ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ» σαν στοιχείο του χαρακτήρα μου, στην Carolina Lemke βρήκα όλα οσα θαυμάζω σε κάθε συνεργασία: μια πρωτοφανή επιτυχία σε σύντομο χρονικό διάστημα που δείχνει πείσμα και νεανική ορμή, όραμα για διεθνή ανάπτυξη, σύγχρονη στρατηγική προσέγγιση στα προϊόντα και το marketing, προσαρμοστικότητα σαν αντανακλαστικό επιβίωσης σε ό,τι νέο προκύπτει, καθώς και μια ατμόσφαιρα στα σημεία πώλησης που ενσωματώνει το DNA της μάρκας.

Κι επειδή κάθε φορά, το σημαντικότερο κίνητρο είναι οι άνθρωποι, η αβίαστη οικειότητα μέσα από κοινό τρόπο σκέψης και δράσης, που διαμορφώθηκε με τους ιδρυτές αλλά και τους εργαζομένους, με έκανε να αισθανθώ ότι μπορούμε να έχουμε κοινούς στόχους και να τους πετύχουμε μαζί.

Και η συνεργασία με την Glassroom, πως προέκυψε;

Η συνεργασία με την Glassroom ξεκίνησε μέσω της ήδη υπάρχουσας σχέσης με τον Γιώργο και τον Αδάμ Παπαδιαμαντοπουλο. Είχαμε συνεργαστεί και παλιότερα μέσα από άλλες εταιρείες, όπως η Amvis, η Alain Mikli, η Ferre, και η Morel. Η αρχική σχέση μας ως προμηθευτές και πελάτες εξελίχθηκε γρήγορα σε μια σχέση συνεργατών. Κατά τη διάρκεια της Mido του 2023, ο Γιώργος ενθουσιάστηκε αμέσως με τη συλλογή μας, κατανοώντας πλήρως το όραμά μας και διακρίνοντας την ευκαιρία που παρουσιάζεται. Γρήγορα αποφάσισε να επενδύσει με μια μεγάλη παραγγελία για το δίκτυό του, η οποία σύντομα διπλασιάστηκε και απέδωσε: Το ποσοστό πωλήσεων (sell-out rate) ήταν εξαιρετικό, με το 75% των προϊόντων να πωλούνται μέσα σε δύο μήνες.

Έτσι πλέον η Glassroom θα έχει την διανομή με αποκλειστικούς πωλητές για τα προϊόντα Carolina Lemke στην Ελλάδα, οι οποίοι θα ενημερώνουν και θα επισκέπτονται πιθανούς συνεργάτες μας οπτικούς μετά την Mido. Είμαστε ιδιαίτερα αισιόδοξοι ότι μέσα από αυτήν τη συνεργασία θα αποκομίσουμε εκατέρωθεν πολύτιμα διδάγματα και εμπειρίες.

Ποιά τα σχέδια ανάπτυξης της Carolina Lemke και σε τί στοχεύει;

Η Carolina Lemke έχει στρατηγικά σχέδια ανάπτυξης που διαφέρουν από το παραδοσιακό μοντέλο
προμηθευτή-πελάτη-καταναλωτή. Σαφώς ψάχνουμε για τους κατάλληλους διανομείς σε κάθε χώρα,
αλλά κυρίως, στοχεύουμε στη δημιουργία ενός δικτύου που θα προβάλλει τα προϊόντα της Carolina Lemke μέσα από ένα περιβάλλον που αντανακλά το όραμα, τη φιλοσοφία και την ποιότητα της μάρκας. Για μας, το όραμα είναι η βασική αξία και μπορούμε να το διατυπώσουμε καθαρά: «Η Carolina Lemke στοχεύει να γίνει η διεθνής μάρκα που στον χώρο των οπτικών προσφέρει τη μέγιστη απόδοση στη σχέση (Μόδα + Ποιότητα + Υπηρεσίες) / Τιμή».

Η ποιότητα είναι το κλειδί, καθώς την επιδιώκουμε όχι μόνο στα προϊόντα μας, αλλά και στις υπηρεσίες και τις σχέσεις μεταξύ των συναδέλφων και των συνεργατών. Επιπλέον, στοχεύουμε να προσφέρουμε στους οπτικούς το μέγιστο, όσον αφορά την ανάγκη τους, για προϊόντα με καλό sell-out, service και κέρδος.

Σκοπός μας είναι η Carolina να είναι μια μάρκα που όχι μόνο απαντά σε ερωτήσεις, αλλά τις προκαλεί και εξελίσσεται μέσα από τις διαφορετικές απαντήσεις τους. •

Share with your friends
Tags:
Previous Post

We are Normal, we are Woodys!

Next Post

Fendal: Κερδίζοντας τις εντυπώσεις