i_mido_epistrefei

Η MIDO 2024 επιστρέφει: Από 3 μέχρι 5 Φεβρουαρίου στη Fiera Milano

Στη MIDO, από 3 έως 5 Φεβρουαρίου 2024 στη Fiera Milano Rho, ολόκληρη η
αλυσίδα εφοδιασμού του κλάδου των οπτικών θα συναντηθεί για να ανταλλάξει
ιδέες, projects, προοπτικές για το μέλλον, μα πάνω απ’ όλα, να δραστηριοποιηθεί
και να συνάψει εμπορικές συμφωνίες.
Η MIDO ξεκίνησε το 1970 στο Μιλάνο και σήμερα είναι η κορυφαία διεθνής έκθεση σε αριθμό εκθετών και επισκεπτών, καθώς παρουσιάζει μια προεπισκόπηση όλων των συλλογών γυαλιών ηλίου και οράσεως, αλλά και τις καινοτομίες στην παραγωγή, από όλο τον κόσμο. Μα πάνω απ’ όλα, αποτελεί μια ουσιαστική ευκαιρία για να γίνουν εμπορικές συμφωνίες.

Με περισσότερους από 1.000 εκθέτες, και επισκέπτες από 140 χώρες, η MIDO θα παρουσιάσει ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει η βιομηχανία όσον αφορά τις τάσεις, την καινοτομία, το σχεδιασμό, τη βιωσιμότητα και τη δημιουργικότητα.
Αναμένονται εκθέτες από την Ευρώπη, όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Ισπανία, το
Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά και από τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Κεντρική και Νότια Αμερική και χώρες της Ασίας, για να αναφέρουμε μερικές.

Για αυτή τη νέα έκδοση, η έκθεση οπτικών επέλεξε να παρουσιάσει μια καινοτόμο, διαπολιτισμική και εξελιγμένη καμπάνια επικοινωνίας που είναι μπροστά από την εποχή της και διερευνά τις δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης, για πρώτη στον
τομέα των εμπορικών εκθέσεων.

i_mido_epistrefei

Η καμπάνια της Mido για το 2024, «SPHERES – THE EYEWEAR UNIVERSE», που
ανατέθηκε στη δημιουργική ομάδα του Max Galli σε συνεργασία με την Mixer
Group, δημιουργήθηκε στην πραγματικότητα ενσωματώνοντας την ανθρώπινη
δημιουργικότητα με την καινοτόμο δύναμη της AI.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη και πολλά άλλα θα συζητηθούν στο OTTICLUB, τον τομέα
που η MIDO αφιερώνει κάθε χρόνο στην εκπαίδευση και την ενημέρωση των
επαγγελματιών του κλάδου. Το ημερολόγιο είναι ακόμη στο στάδιο της
οριστικοποίησης, αλλά θα υπάρξουν πολλά σεμινάρια, εργαστήρια, παρουσιάσεις
και συνέδρια με κορυφαίους ομιλητές από διαφορετικούς τομείς, μερικοί από
αυτούς ακόμη και εκτός του κλάδου.

Τα συνέδρια των προηγούμενων εκδόσεων μπορούν έχουν αναρτηθεί και θα τα βρείτε στην ενότητα «Agenda» της ψηφιακής πλατφόρμας, η οποία έχει 12.000 συνδρομητές και είναι ενεργή όλο το χρόνο, διαθέσιμη σε φορείς που θέλουν να συνεχίσουν να «συναντιούνται», έστω και ψηφιακά, ακόμη και πέρα από τη φυσική έκθεση.

Φυσικά τα πολυαναμενόμενα «Βραβεία» θα πραγματοποιηθούν και φέτος: το
BeStore, το οποίο επιβραβεύει τα οπτικά καταστήματα που προσφέρουν την
καλύτερη εμπειρία αγορών στην κατηγορία «Design» και την άριστη εξυπηρέτηση πελατών στην κατηγορία «Innovation». Επίσης, το Stand Up for Green, αφιερωμένο στο πιο βιώσιμο περίπτερο και το CSE – Certified Sustainable Eyewear, που δημιουργήθηκε πέρυσι σε συνεργασία με την ANFAO και την Certottica, η οποία επιβραβεύει τα πιο φιλικά προς το περιβάλλον γυαλιά ηλίου, σκελετούς και θήκες.

Οι εγγραφές άνοιξαν και μπορείτε να συμπληρώσετε τη σχετική φόρμα εγγραφής εδώ: https://www.mido.com/en/entry-pass

Όλα τα νέα για την έκθεση βρίσκονται στην ιστοσελίδα και στα επίσημα κοινωνικά κανάλια Instagram (@mido_exhibition), Facebook (@MIDOExhibition), Twitter (@MIDOExhibition) και LinkedIn (@mido).

Share with your friends
Tags: