7 mega trends στον κλάδο των Οπτικών

Share with your friends
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Πηγή: Έρευνες στο Διαδίκτυο αναφορικά με τους επαγγελματίες της όρασης

Μετά από εκτεταμένη έρευνα στο διαδύκτυο για τον οπτικό κλάδο, βρήκαμε για σας 8 βασικές τάσεις οι
οποίες μπορούν να σας βοηθήσουν να διαφοροποιήσετε τη πορεία της επιχείρησής σας για το 2018…

Το 2017 υπήρξε για πολλούς κλάδους τουλάχιστον “περίεργο” και η κρυστάλλινη σφαίρα παραμένει γι’ αυτούς, στην καλύτερη περίπτωση, θολή. Ευτυχώς, για την αγορά των οπτικών δεν χρειάζεται να είσαι ο μάντης Τειρεσίας για να δεις ότι κάποιες ξεκάθαρες τάσεις διαμορφώνονται. Αυτό που χρειάζεται είναι συνεχής, διορατική έρευνα και σε αυτό επενδύουμε ως περιοδικό και διαδυκτιακή πλατφόρμα.
Ψάξαμε πολύ τις διαφορετικές έρευνες για το μέλλον των οπτικών, ποια θα είναι η τάση σε κάθε κατηγορία προϊόντων και, το πιο σημαντικό, τι είναι αυτό που βιώνει ο καταναλωτής.
Το αποτέλεσμα; Η παρακάτω ενημερωτική μας μελέτη για τις τάσεις της αγοράς. Τα 7 κορυφαία Trends για το 2018 για να σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε και να επωφεληθείτε από το μέλλον!

1

Διαδικτυακός Ανταγωνισμός
Όσον αφορά τις αντιληπτές απειλές, υπήρχε έντονα αλλά σε ελεγχόμενα πλαίσια μέχρι το 2016. Σήμερα, το 45% των επαγγελματιών υποστηρίζει ότι οι διαδικτυακοί πωλητές παραμένουν η μεγαλύτερή τους ανησυχία.
Για να τους ανταγωνιστούν, αλλάζουν τη στρατηγική τους αναζητώντας νέες λύσεις:


» 57% αλλάζουν συχνά προϊόντα.
» 24% έχει μειώσει τις συνολικές τιμές.
» 21% διαμορφώνει περισσότερες προσφορές.

2

Συνταγογραφούμενα γυαλιά ηλίου
Τα συνταγογραφούμενα γυαλιά ηλίου βίωσαν ικανοποιητική άνοδο το 2017. Σχεδόν οι μισοί από τους επαγγελματίες (43%) το χαρακτήρισαν ως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία τους.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ;


43% Συνταγογραφούμενα γυαλιά ηλίου και
52% οι πωλήσεις στα δεύτερα ζεύγη γυαλιών ηλίου, πωλήσεις που συνεχώς αυξάνονται.

3

Social Media Booms
Καθώς αρχίζει το νέο έτος, το 73% επαγγελματιών της όρασης αναφέρουν ότι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να βοηθήσουν στην ανάπτυξη των επιχειρήσεών τους.

Τι social media επιλέγουν οι επαγγελματίες του Eyecare;
Το 85% χρησιμοποιεί το Facebook, το Instagram έχει 31% ακόλουθους και το Twitter έχει ένα 20%.
Οι περισσότεροι δημοσιεύουν μόνο μερικές φορές την εβδομάδα, ενώ άλλοι μόνο μερικές φορές το μήνα. Οι περισσότεροι συμφωνούν ότι δεν δημοσιεύουν αρκετά συχνά.

» 33% λίγες φορές το μήνα
» 21% χωρίς τακτικότητα
» 19% μια φορά την εβδομάδα
» 19% λίγες φορές την εβδομάδα
» 5% μια φορά την ημέρα
» 3% περισσότερο από μια φορά την εβδομάδα

4

Οι φακοί επαφής που ήρθαν για να μείνουν!
Οι φακοί επαφής και οι τελευταίες τεχνολογίες είναι σίγουρα στο “ραντάρ” των Οπτικών για το 2018.

ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΙ ΦΑΚΟΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ:

» 48% σημαντικοί
» 27% πολύ σημαντικοί
» 25% ουδέτεροι

5

Τα high – end γυαλιά ηλίου
Όσον αφορά τις αγορές, τα ανώτερης κατηγορίας, high – end, γυαλιά ηλίου θα δουν ακόμα μεγαλύτερη δημοτικότητα το 2018 καθώς συνεχίζουν να αυξάνονται ως παράγοντες διαφοροποίησης των οπτικών επιχειρήσεων. Ποιο είναι όμως το πιο δημοφιλές στυλ σε όλες τις τιμές;

ΤΑ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΚΕΛΕΤΩΝ:

» 1. Ποιότητα κατασκευής
» 2. Στυλ
» 3. Πολιτική επιστροφής
» 4. Υλικό
» 5. Τιμή
» 6. Αποδεδειγμένη δημοτικότητα
» 7. Καινοτόμα σχέδια υλικά
» 8. Σύσταση αντιπροσωπείας

6

Tα πιο “hot” προϊόντα του 2018
Οπτικά προϊόντα τα οποία περιλαμβάνουν προστασία απο τη μπλε ακτινοβολία ξεπερνούν ακόμη και τα γυαλιά ηλίου σε ορισμένες περιοχές.

  • Τα πολωτικά γυαλιά ηλίου τα οποία έχουν αυξήσει τη δημοτικότητά τους τα τελευταία δύο χρόνια
  • Οι επιστρώσεις AR (αντανακλαστικές επιστρώσεις) συνιστώνται πλέον σε όλους τους ασθενείς
  • Ο εξοπλισμός που είναι φιλικός προς το περιβάλλον είναι σημαντικός για το 81% των πρακτικών.
  • Η προηγμένη τεχνολογία κερδίζει έδαφος με υψηλό ενδιαφέρον από όλους.

ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΛΕ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ;

Αυξάνεται η ζήτηση στα προϊόντα με προστασία στη μπλε ακτινοβολία
Τα προϊόντα φιλτραρίσματος μπλε-φωτός συνεχίζουν να κερδίζουν ταχύτητα και απ’ ότι διαφαίνεται θα ξεπεράσουν σε πωλήσεις τα υπόλοιπα προϊόντα των ειδικών γυαλιών. Μεταξύ 2015 και 2017, αυτά τα προϊόντα σημείωσαν άνοδο.

7

Αβεβαιότητα στις πωλήσεις στους φακούς επαφής
Σαν απόλυτο ποσοστό το 2017, οι συνολικές πωλήσεις στους φακούς επαφής δείχνουν να αυξάνονται αλλά οι επαγγελματίες δηλώνουν απαισιοδοξία για το 2018. Ασφαλώς, ο διαδικτυακός ανταγωνισμός παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτή εδώ τη περίπτωση. Κοιτάζοντας το 2018 η τάση δείχνει ότι τα πολυεστικά θα είναι εκείνα που θα έχουν τη μεγαλύτερη δυναμική για το 2018.

ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ 2018

Πολυεστιακοί
Σφαιρικοί
Toric
Έγχρωμοι φακοί επαφής
Φακοί επαφής που ενισχύουν το χρώμα

ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ 2018!

ΦΑΚΟΙ: Οι πωλήσεις φακών επαφής που θα ξεκουράζουν το μάτι θα αυξηθούν ταχύτατα μέσα στα επόμενα ένα με δύο χρόνια.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ: Περαιτέρω ανάπτυξη της τεχνολογίας στον τομέα της οπτικής και οπτομετρίας.
ΦΑΚΟΙ ΕΠΑΦΗΣ ΚΑΙ ΗΛΙΟΣ: Για τους φακούς επαφής, το 40% των επαγγελματιών πιστεύει ότι οι περισσότεροι ασθενείς θα φορούν καθημερινά ημερήσιους φακούς επαφής για τα επόμενα ένα με δύο χρόνια.
Και, στα γυαλιά ηλίου, το πιο υποσχόμενο προϊόν θα είναι τα οπτικά προϊόντα με φίλτρα μπλε ακτινοβολίας.


Share with your friends
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Tags:
0 shares