MIDO 2024: Η αντίστροφη μέτρηση άρχισε!

Οι πόρτες ανοίγουν, 3 έως 5 Φεβρουαρίου, στην πιο πολυαναμενόμενη εμπορική έκθεση οπτικών της χρονιάς!

Πολλές καινοτομίες για την 52η έκδοση: 7 περίπτερα, περίπου 1.200 εκθέτες από περισσότερεςς από 45 χώρες και ένα γεμάτο πρόγραμμα εκδηλώσεων.

Μιλάνο, 18 Ιανουαρίου 2024 – Με μόλις δύο εβδομάδες να απομένουν για να ανοίξει η MIDO, η κορυφαία διεθνής έκθεση οπτικών η οποία έφτασε ήδη στην 52η έκδοσή της. Οπτικοί, αγοραστές, δημοσιογράφοι και επαγγελματίες του εμπορίου από όλο τον κόσμο θα συναντηθούν στο Fieramilano Rho από τις 3 έως τις 5 Φεβρουαρίου για να ανακαλύψουν τις τελευταίες τάσεις στα οπτικά, τις επιχειρήσεις και τις καινοτομίες. Η πολυαναμενόμενη έκδοση, μοναδική στη διεθνή βιομηχανία των οπτικών, μέχρι σήμερα, η MIDO ξεπερνά ήδη τις προσδοκίες: θα φιλοξενήσει περίπου 1.200 εκθέτες από όλο τον κόσμο ενώ η έκθεση θα φιλοξενηθεί σε 7 περίπτερα στο Fieramilano Rho, ένα περισσότερο από πέρυσι.

Η Ιταλία, η Γερμανία, η Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία, οι ΗΠΑ, η Ιαπωνία, το Χονγκ Κονγκ και η Νότια Κορέα είναι μερικές μόνο από τις σχεδόν 45 χώρες που εκπροσωπούνται από εκθέτες που παρουσιάζονται στους 8 εκθεσιακούς χώρους: Fashion District, Οι αίθουσες των μεγάλων κατασκευαστών, το MIDO Tech, ο μεγαλύτερος διεθνής εκθεσιακός χώρος που εξειδικεύτεαι σε μηχανήματα, πρώτες ύλες και εξαρτήματα. Φακοί επαφής και οφθαλμικοί φακοί. Σχεδιασμός, το βασίλειο των οραματιστών και το Design Tech, στο σταυροδρόμι του σχεδιασμού και της τεχνολογικής καινοτομίας. Η Ακαδημία, η θερμοκοιτίδα δημιουργικότητας και εφεύρεσης. Η περιοχή των Start-up, που προορίζεται για μικρότερες αναδυόμενες επιχειρήσεις, και τα περίπτερα της FAiR East, που φιλοξενεί Ασιάτες εκθέτες που, μετά από δύο χρόνια, επιστρέφουν επιτέλους για να εκπροσωπήσουν τον επιχειρηματικό κόσμο της Άπω Ανατολής.

i_mido_epistrefei

«Έχουμε μια τεράστια ευθύνη, την οποία ενστερνιζόμαστε κάθε χρόνο, αυτή του να είμαστε ένα βαρόμετρο της παγκόσμιας απόδοσης του κλάδου των οπτικών», παρατήρησε ο πρόεδρος της MIDO, Τζιοβάνι Βιταλόνι. “Κάθε χρόνο, προσελκύουμε στο Milano αγοραστές, διανομείς και επαγγελματίες του εμπορίου υψηλού επιπέδου από όλο τον κόσμο, εν μέρει χάρη στην πολύτιμη συνεργασία με την ITA (Italian Trade Agency). Επισκέπτες από περισσότερες από 130 χώρες θα επισκεφτούν τα περίπτερα της Fieramilano Rho κατά τη διάρκεια των τριών ημερών της έκθεσης, διεξάγοντας επιχειρηματικές δραστηριότητες, χτίζοντας σχέσεις και συζητώντας για το μέλλον της βιομηχανίας, όλα τα στοιχεία που συνεισφέρουν ουσιαστικά και, ελπίζουμε, θετικά στην απόδοση του στον τομέα των οπτικών και των γυαλιών καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους».

Η MIDO συνεχίζει επίσης την εκπαίδευση, τις συναντήσεις και τις αλληλεπιδράσεις που σχηματίζουν ένα πλήρες πρόγραμμα σεμιναρίων και συναντήσεων με ποικίλα θέματα, από το επάγγελμα του οπτικού έως τη δημιουργικότητα και τις τάσεις, το μάρκετινγκ έως την ψηφιοποίηση, τη βιωσιμότητα και την καινοτομία.

Ολοκαίνουργια φέτος είναι τα MIDO MIDday Talks: κάθε μέρα στις 12 το μεσημέρι, ο κοινωνιολόγος του Future Concept Lab, Francesco Morace θα συζητά για την ομορφιά, το σχέδιο και το πάθος με διεθνούς φήμης καλεσμένους όπως ο ειδικός ομορφιάς και συγγραφέας Diego Dalla Palma, οι αρχιτέκτονες Mara Servetto και Ico Migliore. Ο σεφ και σοκολατοποιός Ernst Knam. 

Τα MIDday Talks δεν θα τελειώσουν με το κλείσιμο της εκδήλωσης, αλλά θα συνεχιστούν όλο το 2024.

Ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό είναι η ενότητα Market Insight: εκτός από τις τάσεις με τη δημοσιογράφο Alessandra Albarello και τον αντιπρόεδρο της Pantone Global Sales & Marketing Francesco Tomasello το Σάββατο 3 Φεβρουαρίου στις 2 μ.μ., θα υπάρξει επίσης μια παρουσίαση της έρευνας “Purchase Drivers for Sunglasses and prescription γυαλιά and the Role of Made in: Italy, France, Spain, Germany, UK, USA and China’ by Yoodata. Το ραντεβού είναι την Κυριακή 4 Φεβρουαρίου στις 11 π.μ.

Επίσης δεν πρέπει να ξεχαστεί ο κύκλος του ΠΩΣ ΝΑ:  Εδώ θα συναντήσεις τις πιο πρακτικές και καθημερινές δραστηριότητες των οπτικών, που θα επανέλθουν φέτος με νέα θέματα: η επικοινωνία και το ψηφιακό μάρκετινγκ θα συζητηθούν με τη Silvia Butta Calice, Ιδρύτρια και Διευθύνουσα Σύμβουλο της Orbita Milano, μόδα και τάσεις με δημοσιογράφους μόδας και δοκιμιογράφος Antonio Mancinelli και αφήγηση με τον συγγραφέα Paolo Ferrarini.

Άλλα ραντεβού στο ημερολόγιο περιλαμβάνουν την παρουσίαση το Σάββατο 3 Φεβρουαρίου στις 10.30 π.μ. των πρώτων αποτελεσμάτων του προγράμματος για την υποστήριξη της γυναικείας ηγεσίας στη βιομηχανία γυαλιών Empowering Optical Women Leadership, που παρουσιάστηκαν από την ANFAO και το Bellisario Foundation, ενώ την Κυριακή 4 στο 2 μ.μ. Θα είναι η σειρά του λανσαρίσματος του προγράμματος πιστοποίησης προϊόντων CSE – Certified Sustainable Eyewear, που δημιουργήθηκε από την ANFAO σε συνεργασία με την Certottica και στοχεύει στην ενθάρρυνση ολόκληρου του κλάδου προς μια βιώσιμη μετάβαση.

Όλες οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιούνται στην περιοχή OTTICLUB, από φέτος που βρίσκεται στο Pavilion 1. Το πλήρες πρόγραμμα των εκδηλώσεων θα είναι σύντομα διαθέσιμο στην επίσημη ιστοσελίδα: https://www.mido.com/en/.

Οι εκθέτες και οι επισκέπτες της MIDO συμμετέχουν επίσης ενεργά στη διαδικασία των βραβείων. Οι νικητές θα ανακοινωθούν την Κυριακή 4 Φεβρουαρίου στις 3 μ.μ. στον χώρο του OTTICLUB για τα ακόλουθα: BeStore Design and Innovation, έξι βραβεία για ισάριθμες κατηγορίες στο Certified Sustainable Eyewear (CSE) Award for βιωσιμότητα στην παραγωγή.

Παράλληλα με την φυσική έκθεση, η MIDO είναι επίσης online με την Ψηφιακή Έκδοση (ήδη διαθέσιμη στους εκθέτες, θα είναι ανοιχτή στους επισκέπτες από τις 25 Ιανουαρίου), καθώς και σε όλες τις κύριες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Ο ιστότοπος διαθέτει επίσης ενότητες αφιερωμένες σε επισκέπτες, εκθέτες, δημσιογράφους και ψηφιακούς φορείς επικοινωνίας.

Η MIDO πραγματοποιείται στο Fieramilano Rho (Strada Statale del Sempione 28) από το Σάββατο 3 έως τη Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου με τις ακόλουθες ώρες: Σάββατο και Κυριακή 9 π.μ. έως 7 μ.μ. και Δευτέρα 9 π.μ. έως 6 μ.μ.

Share with your friends
Tags:
Previous Post

MIDO 2024: 40.000 επισκέπτες σε τρεις μέρες!

Next Post

Woodys: A brand made for unique people